Vet ikke helt... Ikke akkurat syk, men ikke helt på topp heller..Er du syk, snuppa??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke helt... Ikke akkurat syk, men ikke helt på topp heller..Er du syk, snuppa??![]()
Han ja...hehe...hadde for meg det var jente. Sorry![]()
Du skårer virkelig på husmors poeng altså ! KjempeflinkDa har eldsten stukket av til en kammerat, frøkna og lille U ser på barneTV og det som skal bli kraft jeg skal lage saus av i kveld står og putrer.
Nå har jeg ca 5 minutter pause før det er fult kjør igjen og lille U skal legge seg.
Hva holder dere på med?
På sikt, så. Viste seg at det fulgte ikke med ledning, og det fant ikke betjeninga på å informere ham om at måtte kjøpes separat...Å ja, da blir det bra lys![]()
Husmor poeng av å koke kraft.Du skårer virkelig på husmors poeng altså ! Kjempeflink
Her lager jeg pizza
Vi tok kontakt med fastlegen, og fikk vel og merke time hos en annen siden hun ble syk, og der tok han litt blodprøve nå før helga. Ikke mye nøtter han hadde på lista desverre men vi får seJa det trenger han å ha med seg da ja.
Tok de blodprøver, eller skal han gjøre det senere??
Jeg lurer på om jeg bør sjekke meg..
Så deiligHjemme igjen etter 5 timer i skogen med barna. Gode og slitne nå ja![]()
Så deilig.Hjemme igjen etter 5 timer i skogen med barna. Gode og slitne nå ja![]()
Taklampe med spotter?På sikt, så. Viste seg at det fulgte ikke med ledning, og det fant ikke betjeninga på å informere ham om at måtte kjøpes separat...
Til å feste på skråtaket, ja, sånn skinne.Taklampe med spotter?
Mini har nettopp sovnet og ligger i armkroken min♡. Hadde egentlig tenkt å overlate legging til gubben men tror du ikke han måtte på do:-/Da har eldsten stukket av til en kammerat, frøkna og lille U ser på barneTV og det som skal bli kraft jeg skal lage saus av i kveld står og putrer.
Nå har jeg ca 5 minutter pause før det er fult kjør igjen og lille U skal legge seg.
Hva holder dere på med?
Jeg ogsåI dag synes jeg godt at norsk tipping kan ringe![]()
Nei men det syntes visst hanHahah, var det noe spennende oppi der???![]()
Å nei! Så da blir det ikke noe lampe i kveld...:-(På sikt, så. Viste seg at det fulgte ikke med ledning, og det fant ikke betjeninga på å informere ham om at måtte kjøpes separat...
Ja blir spennende å høre resultatet daVi tok kontakt med fastlegen, og fikk vel og merke time hos en annen siden hun ble syk, og der tok han litt blodprøve nå før helga. Ikke mye nøtter han hadde på lista desverre men vi får se
Her sover guttungen nå.Da har eldsten stukket av til en kammerat, frøkna og lille U ser på barneTV og det som skal bli kraft jeg skal lage saus av i kveld står og putrer.
Hva holder dere på med?