Skravletråd Oktober

Da har eldsten stukket av til en kammerat, frøkna og lille U ser på barneTV og det som skal bli kraft jeg skal lage saus av i kveld står og putrer.
Nå har jeg ca 5 minutter pause før det er fult kjør igjen og lille U skal legge seg.

Hva holder dere på med?
Du skårer virkelig på husmors poeng altså ! Kjempeflink

Her lager jeg pizza

Da har jeg spist deilig hvitløksbaguett:) siden jeg ikke tåler hvitløk og det pleier å komme fort i retur, så bør jeg vel bare hive inn på med lørsdagsgodt:)

Å ja, da blir det bra lys:D
På sikt, så. Viste seg at det fulgte ikke med ledning, og det fant ikke betjeninga på å informere ham om at måtte kjøpes separat...

Du skårer virkelig på husmors poeng altså ! Kjempeflink

Her lager jeg pizza
Husmor poeng av å koke kraft.
Er ikke så vanskelig.

Hva har du på pizzaen?

Ja det trenger han å ha med seg da ja.
Tok de blodprøver, eller skal han gjøre det senere??

Jeg lurer på om jeg bør sjekke meg..
Vi tok kontakt med fastlegen, og fikk vel og merke time hos en annen siden hun ble syk, og der tok han litt blodprøve nå før helga. Ikke mye nøtter han hadde på lista desverre men vi får se

Da har eldsten stukket av til en kammerat, frøkna og lille U ser på barneTV og det som skal bli kraft jeg skal lage saus av i kveld står og putrer.
Nå har jeg ca 5 minutter pause før det er fult kjør igjen og lille U skal legge seg.

Hva holder dere på med?
Mini har nettopp sovnet og ligger i armkroken min♡. Hadde egentlig tenkt å overlate legging til gubben men tror du ikke han måtte på do:-/

Hva holder dere på med?
Her sover guttungen nå.
Vi skal snart ha taco her. Guttungen fikk velge mellom risgrøt og tomtsuppe, valgte grøt;)
Hva skal dere spise:)?

Back
Topp