Skravletråd Oktober

Hvor gammel er han?

Det var litt av en opplevelse tenker jeg :-o

Ja da reagerer han skikkelig og da

Jeg kan heller ikke spise valnøtter, men reagerer ikke sånn. Går noen timer, og så får jeg skikkelig magesmerter som varer i et par døgn. Kan kjenne at det flytter seg k tarmene..
Samme med pecanøtter

Han er 7, og reagerte sånn at legen på legevakta sendte oss derfra med resept på epipenn, både til å ha liggende på skolen og til å ha hjemme som vi har med oss alle steder.

Min er også ferdig nå:D
Dundyne som ble tisset på i natt:p
Jeg burde sette på en ny. Det er flere dager siden jeg måtte vaske dyne, i det minste (sånn i tillegg til alt annet, så er elstemann heller ikke tørr på natta egentlig) Men på etterskudd med alt det andre, trøtt og lat som jeg hr blitt,

Ah. Fikk oss endelig en til lampe i taket i stua. Plutselig innså man at man har nesten sitti i mørket :p

Jeg har innsett at her er mørkt lenge. Det hjalp å få byttet en lyspære i en lampe vi har, men det var merkbart at en annen lampe døde helt, den var hovedbelysningen i denne delen av stua

Jeg har innsett at her er mørkt lenge. Det hjalp å få byttet en lyspære i en lampe vi har, men det var merkbart at en annen lampe døde helt, den var hovedbelysningen i denne delen av stua

Da blir det nok stor forskjell når nylampa kommer opp. Vi kjøpte sånn stang med fire spotter. Merlar forskjell:)

Back
Topp