Åh. Ikke bra da:/Nja, vet ikke helt.
Vondt i hodet, sår hals, og verker i kroppen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh. Ikke bra da:/Nja, vet ikke helt.
Vondt i hodet, sår hals, og verker i kroppen.
Hvor gammel er han?
Det var litt av en opplevelse tenker jeg :-o
Ja da reagerer han skikkelig og da
Jeg kan heller ikke spise valnøtter, men reagerer ikke sånn. Går noen timer, og så får jeg skikkelig magesmerter som varer i et par døgn. Kan kjenne at det flytter seg k tarmene..
Samme med pecanøtter
Hva?!Det har vært tilløp til brann bak komfyren![]()
Hva ble det til lunsj??Og der kom familien hjem mens jeg hang opp klær. Snart lunsj
Jeg burde sette på en ny. Det er flere dager siden jeg måtte vaske dyne, i det minste (sånn i tillegg til alt annet, så er elstemann heller ikke tørr på natta egentlig) Men på etterskudd med alt det andre, trøtt og lat som jeg hr blitt,Min er også ferdig nå
Dundyne som ble tisset på i natt![]()
Så det55-60k i uke 42
Nei, det blir ikke noe problemDet er jo ikke sååå langt igjen!
Ah. Fikk oss endelig en til lampe i taket i stua. Plutselig innså man at man har nesten sitti i mørket![]()
Jeg er ganske fornøyd det lille jeg har kjørt denDa vet du mer om dem enn meg ihvertfall![]()
Samme gjør jegTitter innom så ofte eg kan![]()
Hva ble det til lunsj??![]()
Jeg har innsett at her er mørkt lenge. Det hjalp å få byttet en lyspære i en lampe vi har, men det var merkbart at en annen lampe døde helt, den var hovedbelysningen i denne delen av stua
Hva var prisen da?Ja, falt pladask for det. så overså pris lit![]()
hahaha jaja..er nå godt han får det utHahaja det er rart
![]()
Så detden blir tøff...
Guri, så skummelt!!Vet ikke. Har fjernet komfyr og platetopp, og benkeplaten er helt svidd på undersiden og opp mot veggen
På en søndag?Ble visst ikke ut å se på bil idag alikevel.. Kanskje imorgen![]()