Det får jeg aldri med meg. Går sent jaThe Graham norton show. Synd det kommer så sent:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det får jeg aldri med meg. Går sent jaThe Graham norton show. Synd det kommer så sent:-/
Håper du finner på noe lurtDet aner jeg ikke
Det har nok noe å si. Vi får se om det blir mer liv til uka da.Er frtsatt høstferie for flere
Nei er bare kaldr herDu blir vel ikke syk??![]()
Dwn med gulrotHvilken var det?
Ja er glad for detÅ det er bra!
Ja det håper jeg ogsåHåper du finner på noe lurt![]()
Var den vi tenkte å prøveDwn med gulrot
Var en periode det gikk 21.30. Da fikk jeg det med megDet får jeg aldri med meg. Går sent ja![]()
Det skjønner jeg godtJa er glad for det![]()
Ikke fått det med megDet nye matproduktet![]()
Hadde ikke den noen steder herVar den vi tenkte å prøve![]()
Er jo reklame overaltIkke fått det med meg![]()
Frustrerende når det blir sånnJakolikkgrepet fikk roa til slutt, men var lite som hjalp egentlig:/ sørge for ny bleie og mat slik at det ikke var det som var galt iallefall. Hadde og bæreselen med så jeg kunne prøve om hun ble lei av å ligge. Men den var bare å glemme :/
Ja. Samme her. Det er mer akseptabeltVar en periode det gikk 21.30. Da fikk jeg det med meg![]()
Ja vi får hvertfall håpe det blir merDet har nok noe å si. Vi får se om det blir mer liv til uka da.
Da skjønner jeg den. Håper du holder ut litt til og får sove godt i nattPrøver å holde ut i håp om å sove bedre i natt, men det har blitt flere og flere slike netter i det siste, og det er da jeg så inderlig ønsker det er onsdag når jeg våkner (delvis sykemeldt pga bekkenet, så korte dager og fri onsdag) helg funker jo også, men onsdag alene hjemme er gull...
Frustrerende når det blir sånn![]()
Spennende å prøve ut nyttTusen takkhåper vi får montert den i morgen for jeg må bake kake i morgen
![]()