Ble det litt stille her nå?
Nesten sovna litt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble det litt stille her nå?
Litt mer vil jeg troDa har han vel en inntekt på rett over 500.000, det burde han ha klart..
Jeg kommer nok på 500, men ikke så veldig mye lenger.Ser ikek ut til å bli 44 000 på meg heller, så jeg er langt unna alle mål egentlig
JEg er bare trøtt.
Overhode ikkeDet var vel ikke det som var meningen.
Trodde det var flere her som hadde tenkt å skravle i kveld
Nok en tragisk skjebne. Huff... Tenk at det er så mange som sliter.Yes ser luksusfellen
Er kanskje det, jeg trakk fra en del ved tanke på fradrag for renteutgifter...Litt mer vil jeg tromen ja alene burde han det
Men snille deg er da ikke så veldig skremmendeOverhode ikkeKanskje jeg skremte dem
![]()
Haha.. Nei, jeg trodde ikke det jeg hellerMen snille deg er da ikke så veldig skremmende![]()
I morgen er det jobbSå hva skal dere i morgen?
Jeg skal inn til Oslo.
Først skal jeg shoppe, og så møte i barnehagen med en spesialist som hjelper frøkna vår
Kanskje du bare kan tegne en glorie på profilbildet ditt og se om det blir bedreHaha.. Nei, jeg trodde ikke det jeg heller![]()
Du skremmer vel ingenOverhode ikkeKanskje jeg skremte dem
![]()
Ååh...så koselig med latter!![]()
Får pakke levert mellom 8 og 12, trene og litt husarbeidSå hva skal dere i morgen?
Jeg skal inn til Oslo.
Først skal jeg shoppe, og så møte i barnehagen med en spesialist som hjelper frøkna vår
Ja, kanskje detKanskje du bare kan tegne en glorie på profilbildet ditt og se om det blir bedre![]()
Hun går på ansatt barnehage.I morgen er det jobbog på kvelden skal jeg bare slappe av.
Går frøkna i barnehage i Oslo?
Trodde ikke det før nå jeg hellerDu skremmer vel ingen