Ja vært veldig sutrete i ettermiddag :-/Slitsomt når det blir sånn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vært veldig sutrete i ettermiddag :-/Slitsomt når det blir sånn.
Ah, sånn sett.. Nettopp introdusert flaska?Ja, kanskje detmen han tar ikke flaska skikkelig ennå, så da må det øves! Og jeg vil ga ny bukse... Sånn helst igår
haha
Ikke verst det daJeg fikk servert laks av 15 åringen I dag. Rydda jaggu opp også hun, så fint for mer![]()
Her er vår og i sengDa sovnet mini. Ikke sovet siden 13.30 og da sov han bare i ca 30 min
HuffTakkblitt verre og verre siden juni
Får håpe han sover godt i nattJa vært veldig sutrete i ettermiddag :-/
Så herligHer er vår og i seng![]()
Nei, føler meg temmelig stolt nå altså; noe har da gått inn iallefallIkke verst det da![]()
Håper også detFår håpe han sover godt i natt![]()
Findus god gammeldags fiskegratengHva står på menyen?
Pleier han å sove natta eller?Håper også det![]()
Det skal du væreNei, føler meg temmelig stolt nå altså; noe har da gått inn iallefall![]()
Han sover greit om natta somregel. Vil ha litt pupp da. Ellers pleier han somregel plutselig å begynne å hylgrine 1-3 ganger ila kvelden før jeg legger meg. Funker somregel å fi tutten tilbake evt bysse bittelittPleier han å sove natta eller?
Høres ut som det er mye nok ;-)Så var det tirsdag, lite på tapten utenom jobb, henting i bhg, lage middag, trene osv..puh..
Eksamen i hva da?Lese på eksamen![]()
Puppen skjønner jeg jo, han er jo ikke så stor.Han sover greit om natta somregel. Vil ha litt pupp da. Ellers pleier han somregel plutselig å begynne å hylgrine 1-3 ganger ila kvelden før jeg legger meg. Funker somregel å fi tutten tilbake evt bysse bittelitt
Hvem slekter de på da???Alltid vært slik. Vi sliter vist litt med søvnen i familien.
God kveld Ronjaen vår :-*God formiddag Klatremusa vår![]()
Men den fargen på bildet kan da vel jenter også bruke ;-)Ja den er nydelig.
Velger jeg grå eller beige er den mer arvevennlig til begge kjønn da.
frøken vinglepetter altså![]()
Ja er jo bare en periode. Satser på at han snart sover natten gjennomPuppen skjønner jeg jo, han er jo ikke så stor.
Greit at det funker med litt trøtt at det ikke er langvarig.