Må vel starte på middagen her også
Hva skal dere ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må vel starte på middagen her også
Det gjør den nokSant det jaMen den blir nok veldig bra uansett farge
![]()
Så moroJa.
Julekjole til snuppa som skal gå i hvitt og rødt. Hovedfarge rødt, evt. bare helrød.
Guttungen trenger ikke så mye. Tenker han skal ha svart penbukse, hvit skjorte, grå vest(er ferdigstrikka) og så skal jeg strikke julesløyfe i lik fargen på kjolen til snuppa.
Evt. en rød romper til han også...får se hva det blir tid til.
Nei, litt usikker enda. Hadde funnet en, men så vil den være litt for stor. så håper finne en annen som jeg slipper bruke hode så mye og må redusere på masker og slikt selvSå morodet er supert med strikka plagg syns jeg
) har du valgt kjole til snuppa?
HeheNei, litt usikker enda. Hadde funnet en, men så vil den være litt for stor. så håper finne en annen som jeg slipper bruke hode så mye og må redusere på masker og slikt selv![]()
Smart duHehejeg har fått svigermor til å strikke årets julekjole jeg
fant it at det var enklest
Denne i røde nyanserSmart du![]()
Hvem kjole da?
Huff.... Altfor kort nattVar grei etter tre tidenhe he.. altså fra tre til litt over seks...
Tomatsuppe til kb store gledeHva skal dere ha?
Det kommer an på om jeg får noen gode dager detHmm. Hvordan er sjansene for å bli bedre?![]()
Flink du erHe he søta!kommer mer i kveld
Jepp, merker du ikke det??Å ja var sånn det var med deg ja
Ja
Og ihvertfall med barnevogn på slep![]()
Hva gjør dere?Vi er hjemme og koser oss nå![]()
Bra du endelig fikk svarHeldigvis ikke betalt. Velger alltid faktura når jeg bestiller fra nye steder.
Fikk svar nå endelig på telefon faktisk. Ene pakken sendes idag. Så håper dne kommer frem til helga
Ehm joda klart detJepp, merker du ikke det??![]()
Elsker jo å styre med detFlink du er![]()