Har dere tenkt på hvilken vogn dere vil ha?

Kan ikke si at jeg har merket noe til det :).
På min vogn sitter bagen godt :). Du har fått festet den skikkelig? :)

Samme her :) hvordan er det med bagen på din?
Jeg monterte den på idag. Men synes jeg kan småvippe på bagen. Akkurat som det er en slækk i festene?!??
 
Ja, jeg har den ;). Rart at du føler at den er slækk i festene... Har du prøvd å sette bagen i flere ganger? :)


Har du deluxe pram bagen?
Aner ikke om det er riktig. Trodde da det :D
Brukt monteringsbrakettene så satt jeg bagen i de.
 
Aha, da er nok det årsaken :).
Har flere venninner som har baby jogger city elite og de er kjempefornøyde! Vet om noen som solgte Emmaljungaen sin til fordel for baby jogger ;).

Ja, men leste brått i ett anna forum fra januar at de skal være slik. Det er for dempingen.
Hmmm....
 
Aha, da er nok det årsaken :).
Har flere venninner som har baby jogger city elite og de er kjempefornøyde! Vet om noen som solgte Emmaljungaen sin til fordel for baby jogger ;).

Kan jeg ikke forstå! :p
Kommer aldri til å kvitte meg med edge'n for en trehjuling :p
 
Tror vi har bestemt oss for Stokke Trailz i grå <3 Må bare spare litt først! Dyyr!

Jeg har kjøpt denne! Får den i desember (ville ikke ha den før). Dyr ja! Men akk så vakker!
Jeg kjøpte min på 20%!
Det var på babyshop! Rett etterpå hadde de 25% på barnas hus. Sparer jo litt da, så du må bare følge med:)
På finn er det desverre lite ute av denne vognen, siden den er så ny!
 
He he, godt smaken er forskjellig! ;)

Har hatt 3 andre trehjulinger før, men ikke fornøyd :p
Så blir spennende å se hvordan det er med tfk'n, ettersom den har 4 hjul, men forhjula er ganske nærme hverandre.
 
Velger dere faste eller bevegelige hjul foran?
Vi har faste på barnevogna. Funker helt greit. Veldig mye grusvei der vi bor. Vi har trille med beveglige hjul og det er nokså håpløst der vi bor ;)
 
Back
Topp