Æsj, det er jo et dårlig tegnStrikkepikene.no
Ser flere etterlyser på fb.. gjor det samme.. frista til å prøve å ringe og bare be de kansellere hele greia..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, det er jo et dårlig tegnStrikkepikene.no
Ser flere etterlyser på fb.. gjor det samme.. frista til å prøve å ringe og bare be de kansellere hele greia..
God morgenGod morgenVåknet brått da klokka ringte og trodde jeg hadde forsovet meg, men så kom jeg på at jeg ikke skulle på jobb før 8. Da holder jeg senga bittelitt til
![]()
Noen spennende planer i dag?
Håper jeg også...Får håpe det endrer seg![]()
God morgen early birds![]()
God morgen snupperGod morgen alle![]()
Ingenting galt med min hukommelse neiNeimen lille søte du,husker du feil nå![]()
God morgen ThereseGod morgen alle![]()
Synes det er så koswlig jeg
Litt lettere når det ikke er så mange Ja ;-)Ja prøver på detkommer litt inn av og til men detter like fort ut igjen
Men nå i natt har det gått bra, men er jo heller ikke så mange igjen så da blir det jo rolig og lettere![]()
Å joda kjære deg,litt gammel du vet duIngenting galt med min hukommelse nei![]()
He he ja den kommer bare plutseligDet er det, men ikke alltid vi har fått det til tidsmessig... noen ganger så har plutselig jula kommet gitt![]()
Hvorfor våkner barna så ofte på natta?Da er jeg tilbake i sengensnuppis våkner snart, så det spørs om det er vits å sove nå
He he er man trøtt så er man trøttJa hun slukkna på stellebordet
Usch det er kjedelig å få for lite søvn da
Håper det blir bedre i nattmener å huske at du ikke drakk kaffe? Så da utgår kaffe drikkingen for å holde seg våken
![]()
Er vel bare sånn noen gangerHvorfor ikke:/?
God morgenGod morgen :-D
He he ja den kommer bare plutselig
Joda. Ligger å vrir deg ?Er vel bare sånn noen ganger![]()