Planer for dagen?

Skal til Sverige for å kjøpe felger til bilen og muligens kjøpe vugge til prinsen i magen på vei hjemover :)
 
Høstferie her også:) Planene for dagen var ble akkurat endret/lagt på is... Jentungen som egentlig skulle i barnehagen etter å ha vært syk med omgangsskyen på fredag/lørdag, kasta nettopp opp igjen:-/ Og siden mannen også kasta opp i natt, blir det nok min jobb å passe på. Så da blir det nok en dag med barnetv (begynner å bli lei!) og kos. Akkurat nå ser hun Madagaskarpingvinene:) Valgte selv og greier;-)
Offda, god bedring! Satse på ho, å mannen, bli bedre fort ;)
 
Kom hjem fra ferie i går og må rydde og ordne hjemme etter å ha vært borte en uke. I tillegg skal jeg slappe av og på ekstra UL :)
 
I dag har mye av dagen gått på å lage komle middag. Ferdig om ca 15 min, så det skal bli godt:happy:
 
Åh, kommer til deg på middag jeg!!:p Noe av det beste jeg får er komler (eller "beill" som vi kaller det der jeg kommer fra)- da spiser jeg til jeg triller fra bordet!:D

Har smakt det to ganger. Kjærestwn laga en sånn fra pose. Den var ikke god, enda har han planer om å lage det igjen >< men når mormora hans laga DA spiste jeg og til jeg trillet :-D
 
Har smakt det to ganger. Kjærestwn laga en sånn fra pose. Den var ikke god, enda har han planer om å lage det igjen >< men når mormora hans laga DA spiste jeg og til jeg trillet :-D
Må ikke lage fra pose!:p Må raspe poteter sjøl osv (evt blande med den fra Stangeland mølle, den er mye bedre enn f.eks. Toro!);) Spiser meg halvdau hver gang mamma lager det;)
 
Her er det kosedag. Mini har feber og nesten ingen stemme. Så vi ligger på sofaen, spiser is og ser på Postmann pat :)
 
Må ikke lage fra pose!:p Må raspe poteter sjøl osv (evt blande med den fra Stangeland mølle, den er mye bedre enn f.eks. Toro!);) Spiser meg halvdau hver gang mamma lager det;)

Jeg vet! Har prøvd å si det til han, men han syns den posegreia (det er ikke Toro, er usikker på hva det heter egentlig...) smaker helt greit ><
 
Må ikke lage fra pose!:p Må raspe poteter sjøl osv (evt blande med den fra Stangeland mølle, den er mye bedre enn f.eks. Toro!);) Spiser meg halvdau hver gang mamma lager det;)
Ja enig, må lages fra bunnen av med poteter. Ble gode, de beste jeg har fått til så langt. Ungene spiste også godt, så da er det verdt alle timene det tar. Jeg blir fort mett, og får så utrolig fort halsbrann, så spiste mye mindre enn jeg pleier, men er veldig mett for det om:)
 
Her ble også planene for dagen endret. Samboer har problemer med det friske øyet. Det andre er operert flere ganger. Så etter en tur hos fastlegen er vi nå på Ullevål og venter på å komme inn til undersøkelse. Blir kanskje en tur innom ikea og barnashus outlet når vi allerede er i nærheten. Vesle snuppa og avlastsningsjenta er hos oldemor :)
 
Ja enig, må lages fra bunnen av med poteter. Ble gode, de beste jeg har fått til så langt. Ungene spiste også godt, så da er det verdt alle timene det tar. Jeg blir fort mett, og får så utrolig fort halsbrann, så spiste mye mindre enn jeg pleier, men er veldig mett for det om:)
Så bra!:) Jeg har bare vært med min mor å laget før, tørr ikke prøve på egenhånd, haha! :p Det er mettende mat også da:) Bruker du fårekjøtt til, eller?:)
 
Så bra!:) Jeg har bare vært med min mor å laget før, tørr ikke prøve på egenhånd, haha! :p Det er mettende mat også da:) Bruker du fårekjøtt til, eller?:)
I dag ble det griseknok, bacon, pølse og kålrotstappe. Ja, det er en treningssak, men går bedre og bedre for hver gang. Hva pleier dere å ha til?
 
I dag ble det griseknok, bacon, pølse og kålrotstappe. Ja, det er en treningssak, men går bedre og bedre for hver gang. Hva pleier dere å ha til?
Så deilig! :) Pleier å ha lettsalta griseknoke e.l., sprøtt bacon og litt kokt spekekjøtt, kokt kålrot og gulrot :) Og selvfølgelig med "dott" i midten av hver komle;)
 
Stressa som fy på jobb alene i dag, var hjemme 10 min før vi kjørte til svigers for potetpelling med flere fra familien. Nå skal vi straks spise middag her før vi reiser hjem og legger ungene. Heldigvis 10 min å kjøre bare :p
 
Back
Topp