Planer for dagen?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Under teorien om å få mer liv fordi det er gøy, og at jeg tror en del av de som ikke kommenterer så ofte heller svarer her, enn i skravletråden :

Hva er planene deres i dag da, jenter?
 
Kanskje få besøk av ei veninne og datteren hennes som er like gammel som min datter. Desverre fikk den ungen feber i går så venter i spenning på om de kommer eller ikke. Akkurat sitter jeg å ser på at ungen sover siden jeg ikke fikk sove mer.
 
Her er det første dag i høstferien. Jeg skal på jobb, men ungene har fri, eldste går på skolen og skal tilbringe uka hos min mor, og bhg har planleggingsdag, så yngste skal også være der i dag. Siden jeg jobber redusert tok jeg meg tid til at de fikk sove til de våknet og jeg sov lenge også. Så vi har ikke kommet oss av sted enda
 
Overleva dagen! Vente på telefon fra sjukehuset, håpe den komme i dag, vente på svar på noen dyrkningsprøvar så blei tatt på lørdag. Ellers e formen akkurat lika møkk så an har vært de siste månedane, så får prøva å sova litt i dag o :) Så har eg farmen på opptak fra i går, kanskje eg orke å se det i løpet av dagen o :D
 
Nå er avlastsningsjenta sendt på skolen. Hun skal være her til søndag. Jeg og snuppa sitter å ser barnetv før hun skal i bhg. I dag er planen å fortsette med oppussingen av stua, slik at vi kanskje en gang blir ferdige ;)
 
Overleva dagen! Vente på telefon fra sjukehuset, håpe den komme i dag, vente på svar på noen dyrkningsprøvar så blei tatt på lørdag. Ellers e formen akkurat lika møkk så an har vært de siste månedane, så får prøva å sova litt i dag o :) Så har eg farmen på opptak fra i går, kanskje eg orke å se det i løpet av dagen o :D
Jeg får ikke sett på deg pga ødelagt dekoder og kort. Tremenningen min er jo med på farmen i år også. Håper hu vinner. Hehe.
 
Jeg skal først til jordmor også en liten tur på jobb.:) Er 60% sykemeldt så jobber bare halve dager.
 
I dag skal jeg på svangerskapskontroll. På Panduro å se på stoff, lyst å sy "sky-puter" til lillebror. Hjem og rydde ut av kofferten etter høstferien. Sola skinner i tillegg, så skal prøve å lure til meg et par solstråler innimellom :D Ha en fin dag alle sammen :)
 
Jeg får ikke sett på deg pga ødelagt dekoder og kort. Tremenningen min er jo med på farmen i år også. Håper hu vinner. Hehe.

Så kjipt! Hadde ikkje klart meg uten opptak :p Kan du ikkje få bytta te ny? Trodde ikkje det sko kosta penger, ring å sjekk ;)

Åååå, spennannes!! Lovt å spør kim det e? :)
 
Første dag i høstferien sammen med ungene :D Idag skal de til faren å ta opp poteter, han har potetåker på gården sin :)
Senere i ettermiddag kommer søsteren min og tantegutn min som bor 3.5 time unna, å skal være noen dager til oss, gleder meg :) ikke ofte vi får til å treffe hverandre. Er ekstra gøy for sønnen min, for er bare 3 uker mellom han og tantegutn min :)
 
Høstferie her også:) Planene for dagen var ble akkurat endret/lagt på is... Jentungen som egentlig skulle i barnehagen etter å ha vært syk med omgangsskyen på fredag/lørdag, kasta nettopp opp igjen:-/ Og siden mannen også kasta opp i natt, blir det nok min jobb å passe på. Så da blir det nok en dag med barnetv (begynner å bli lei!) og kos. Akkurat nå ser hun Madagaskarpingvinene:) Valgte selv og greier;-)
 
Så kjipt! Hadde ikkje klart meg uten opptak :p Kan du ikkje få bytta te ny? Trodde ikkje det sko kosta penger, ring å sjekk ;)

Åååå, spennannes!! Lovt å spør kim det e? :)
Vi tenkte sånn rett i tven denne gangen pga plass. Og det koster penger. Abonnementet står på svigerfar så han må bestille nytt kort. Men er ikke akkurat rask siden han jobber så mye. Hu heter Charlotte. Heier veldig på hu og mye fordi jeg veit hu hater å være uten tvillingbroren sin. Han har Downs.
 
Jeg skal være sammen med lillesøster og hennes lille 5 dager gamle prinsesse hele dagen ❤️
 
Jeg prøvde å gå opp i 2.etg. for å hente en kjole jeg skulle prøve, meeen måtte gi opp etter 4 trappetrinn fordi bekkenet svikta...:( Så da ble plutselig planene jeg hadde for dagen omrokkert også (hadde planer om å pusse vinduer i 2.etg.)... Så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal finne på jeg, utenom at jeg må på butikken en tur etterhvert..
 
Tror idag blir litt Chill, vi kjørte til svigermor som bor nesten 6 timer unna i natt så er litt trøtt og sliten idag (er Igrunn sliten 24/7 ellers og men)..
Men med to aktive barn i hus så må vi vel se hva vi kan finne på :))
 
Vi tenkte sånn rett i tven denne gangen pga plass. Og det koster penger. Abonnementet står på svigerfar så han må bestille nytt kort. Men er ikke akkurat rask siden han jobber så mye. Hu heter Charlotte. Heier veldig på hu og mye fordi jeg veit hu hater å være uten tvillingbroren sin. Han har Downs.

Så kjipt me opptakaren, håpe svigerfar får ut fingen snart ;)

Hu har gjort ein veldig god profil så longt, blir spennannes å følge na då :)
 
Her er det også høstferie :) dagen skal tilbringe fest med to studievenninner som har kommet på besøk. Har ikke sett dem på nesten ett år, så dette er stas!
 
Overleva dagen! Vente på telefon fra sjukehuset, håpe den komme i dag, vente på svar på noen dyrkningsprøvar så blei tatt på lørdag. Ellers e formen akkurat lika møkk så an har vært de siste månedane, så får prøva å sova litt i dag o :) Så har eg farmen på opptak fra i går, kanskje eg orke å se det i løpet av dagen o :D
Håper du får svaret du håper på da ♡ venter på svar på toxoplasmaprøve, men det får jeg ikke før onsdag. Ønsker deg en fin dag!
 
Holder på med forsøk på skolen så skal et par turer i fjøset. Og så må jeg en tur til studieveileder, og en tur i banken å få ordnet depositumet på leiligheten! I kveld skal jeg og kjæresten kose oss med noe god mat har jeg bestemt. Han drar i morgen og blir borte til søndag.
 
Håper du får svaret du håper på da ♡ venter på svar på toxoplasmaprøve, men det får jeg ikke før onsdag. Ønsker deg en fin dag!

Takk, det håpe eg o :) Krysse fingrane for deg o, du må holda oss oppdatert <3

Fin dag te deg o :)
 
Back
Topp