Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Øverst der, gav meg enda litt håp !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart det er håp snupp![]()
Øverst der, gav meg enda litt håp !![]()
Menssmerter og SKIKKELIG tempdropp i dag.. + spotting i går..
Går rundt med bind, hadde egentlig forventet at det var fullt utbrudd av tr når jeg stod opp.. Men njæ, nå var det ikke noe spottinggreier.. Også synes jeg egentlig jeg SÅ en strek på testen.. sånn.. Skimte en strek, men ikke skimter så hardt som før.. Men, da ville tempdroppet vært merkelig...?
Skal se igjen på testen når den er tørket skikkelig.. Og om TR ikke kommer, ryker nok en ny i løpet av dagen/kvelden..
Men forventer egentlig ikke annet enn at TR dukker opp i løpet av dagen eller morgendagen. Hadde jeg vært gravid, ville vel heller ikke tempen synket med 0.25-0.3 grader..
Hvordan går det?
Det der med tempdropp, er ikke det at tanta er på tur? Ikke meningen å spørre på et kjedelig tidspunkt om det er det som er tilfellet. Jeg prøver bare å bli klok på temping nå som jeg starter med det sjæl.
Okei, egg fester seg eller tr. NotertTja.. Altså. Dette er min første pp med temping, så.. Jeg har ikke så mye personlig erfaring å komme med. Bare det jeg har lest. Men! Tempdropp kan bety snart Tantebesøk, ja.. Etter hva jeg har lest. Mange får dog også et dropp når egget fester seg, eller bare et tilfeldig dropp.
Droppet mitt var fremdeles over linja, så.. Det hadde ikke TRENGT å bety tr. Men mengden på blodet i dag gjør at jeg satte meg på lett blødning, og dermed regner meg selv som pp5 - CD1. Håper selvsagt jeg tar feil, og at tempen øker igjen, og blødningen stopper, men.. tviler sterkt![]()
Okei, egg fester seg eller tr. Notert
Isj....det høres desverre ut som at tanta er kommet da, MEN det kan jo være den berømte blødningen man kan få når man kommer til ikm og fortsatt være preggers. Jeg hadde selv tatt det som at tanta var her og kunne pause litt fra babymaking og leve livet i mellomtiden (noe jeg har gjort denne helga! Kjempe gøy!). Det er godt å ha litt fri fra all prøvinga en uke i mnd.
Ja, eller bare et random dropp
Kroppen er ikke enkel! Du har nettopp begynt med temping?
Ja, altså.. håper på det beste, men forventer det verste. Jeg tviler på at jeg klarer slutte tenke noe særlig denne uka.. Jeg hadde virkelig troen denne måneden, og hadde virkelig lyst på junibaby.. *sukk*.. Er altså skikkelig skuffa.. Menmen. Går seg nok til etterhvertEr bare veldig kjipt akkurat under mensuka.
) Jeg pleier slappe av i uka etter tr.. Siden jeg ikke pleier ha EL før tidligst CD18.
![]()
SJÆL ASS! Hadde en sånn feeling på at nå sittern. For noe DRIT det er når tanta dukker opp. Har hatt et par mnd fra sommern at jeg fikk skikkelig endtur når tanta kom, men nå er jeg tilbake på å nyte tr uka til det fulle. Da glemmer jeg det også og DET er digg! Men det er jo helt til noen spør om vi ikke skal skaffe oss unger. Da tenker jeg jo på det og kjenner på det.
Alle er vi forskjellige og takler det på forskjellige måter![]()
Jeg begynner med temping i morraHåper det kan gi meg bedre oversikt
Selv om jeg gjerne nøyer meg med en mnd temping også 9 mnd graviditet
![]()
tvi tvi på at tiden går fortPP5 - CD7.
Venter EL om rundt to uker...
Hvordan få tiden til å gå?! Såå lenge til.. Og jeg er temmelig lei av å vente
TR pakket i alle fall sakene i dag!Så nå er det bare uuker med venting.. Ikke for det, tiden mellom mens og EL pleier gå temmelig fort.. Men, akkurat nå virker det såå lenge til...
tvi tvi på at tiden går fort![]()
7-8 dpo. Er usikker på om egget slapp fredag eller lørdagHaha, takk
Hvor i syklusen er du nå?)
7-8 dpo. Er usikker på om egget slapp fredag eller lørdag![]()
Tja, prøver å ikke tenke på det, så jeg holder testetøsa innelåst lengst muligAh, snart testetid med andre ord?
Skal krysse fingrene for deg!)
Tja, prøver å ikke tenke på det, så jeg holder testetøsa innelåst lengst mulig![]()