God formiddag snuppaGod morgen alle![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God formiddag snuppaGod morgen alle![]()
Takk, håper jeg ogsåJa det er et stykke... får håpe turen går fint hjemover da![]()
Æsj, skjønner godt det gjør noe med humøretJeg var vel bare generelt sett i dårlig humør.
Jeg er prøver, og hadde fremdeles negativ test; og hadde helt ekstreme pms-symtomer i samme slengen. Ingen særlig god kombinasjon.
Men alt er bedre i dag, kjenner jeg!![]()
Æsj, skjønner godt det gjør noe med humøret
Ønsker deg fortsatt lykke til med prøvingen! Godt dagen idag er bedre![]()
Hvor ble det av sola da?
Den Er herJenta mi er hele 13 uker idag. Tiden går fort!![]()
Ok.Bedring. De små vil jo uansett ha luft i magen og skriking til en viss grad. Systemet er jo umodentmen den hjalp på lufta her. At det ikke bygger seg opp å gjør utrolig vondt.
Hvordan er din? Mye skriking og utrøstelig eller?
Det er godt å høreEr litt varm enda, men det ser ikke ut til å være noen hindring![]()
Nå er den her ogsåDen Er her
Ja tiden går veldig fort
God morgenGod morgen!! Jeg har sovet som en drøm og sååå lenge![]()
Ok. Men kjedelig for set da. Er vant til sånt selv. Men nå som jeg blir vekt hver 3-4t av lillemor, så sover jeg tungt resten av natta..Er så vant til det![]()
Her skal jeg på kakedekoreringskurs om ett par timer så da skal mini og gubben ha kvalitetstid imensGod formiddag
Dagens planer?
God dagGod morgen damer!
I dag blir det skogstur med bhg på oss. :-D
Fort gjortBlir plutselig det her inne
Oj så kult med kakedekoreringskursHer skal jeg på kakedekoreringskurs om ett par timer så da skal mini og gubben ha kvalitetstid imens. Der da?
Ikke for sånne som megFort gjort![]()
Joda, går fort i denne fartenHa ha har nok ikke det nei
Skal på kakedekoreringskurs om ett par timer så da får gubben og mini ha litt kvalitetstidJa veldig deilig![]()
Planer for dagen?
Godt å høreÅ jada sovet godt jeg![]()
Vi får se da vet duJoda, går fort i denne farten![]()