Å så kjedlig, jeg støvsuger innpå rommet mens hun sover å sånn jeg![]()
Åh, ønskedrømmer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så kjedlig, jeg støvsuger innpå rommet mens hun sover å sånn jeg![]()
Æsj uff altså.Spennende planer for uka?
Vel, må på ny gyn undersøkelse. Etter fødselen ble det funnet en polypp i livmora som jeg må på utskrapning til![]()
![]()
Morgen! Så herlig med skikkelig god søvn daGod morgen!! Jeg har sovet som en drøm og sååå lenge![]()
Ja. Noe dritt :/ bare prøvetakningen var forferdelig. Så de har bare med å dope meg godt ned før de skal inn igjen altså...Æsj uff altså.
Har vunnet treViktig viktigvinner du?
Ja da er det godt å hvileJa er så sliten etter den babyshowern i går
Du får be om det om du ikke blir detJa. Noe dritt :/ bare prøvetakningen var forferdelig. Så de har bare med å dope meg godt ned før de skal inn igjen altså...
Så bra,nesten så jeg etteelyste deg nåGod morgen!! Jeg har sovet som en drøm og sååå lenge![]()
Åh, det skal jegDu får be om det om du ikke blir det
Ikke verst daHar vunnet tre![]()
Oooj.. Det var ikke liite dyr![]()
Ja sjelden vare her i husetMorgen! Så herlig med skikkelig god søvn da![]()
hehe søt du erSå bra,nesten så jeg etteelyste deg nå
Skjønner den. Da er det ekstra godtJa sjelden vare her i huset![]()
Neei... Er ikke det. Men har blitt oppfostret med dyr rundt meg og da.
Min mor har 3 hunder, 2-3 katter, sikkert 5 kalkuner, rundt 15-25 høns, 4 ender og over 30 sauer ....![]()
Ser det for meg,nei nå stikker jeg,kommer tilbake når dere doper megÅh, det skal jegellers skjer det ikke
![]()
Haha, høres herlig ut det daLigger på sofaen og blir matet av tuppahaha. Koser oss på søndagsmorgen
![]()
Er vel helt greitIkke verst da![]()
Haha. Lover deg at om jeg ikke får noe slags "dop" der, så kniper jeg igjen beina og løperSer det for meg,nei nå stikker jeg,kommer tilbake når dere doper meg![]()