Skravletråd Oktober

God morgen :) Her er det stille, frøkna leker med et spill og lillebror ligger på babygymmen :) hva skal dere i dag? :)
God morgen :-). Nettopp kommet hjem fra en liten tur og selvsagt våknet mini idet jeg stoppet vognen inne og skulle finne meg noe å drikke. Så nå vugges det litt til. Litt lite med 25 min dupp :-). Ellers skal jeg på kakedekoreringskurs senere idag så da skal gubben ha mini noen timer alene:-). Skal bli herlig:-)

50 minutter til vi må kjøre til kirken, og nå begynner jeg å få panikk.
Kanskje på tide :P

God morgen :-). Nettopp kommet hjem fra en liten tur og selvsagt våknet mini idet jeg stoppet vognen inne og skulle finne meg noe å drikke. Så nå vugges det litt til. Litt lite med 25 min dupp :-). Ellers skal jeg på kakedekoreringskurs senere idag så da skal gubben ha mini noen timer alene:-). Skal bli herlig:-)

25 minutter var litt lite ja..
Oj så kult med et slikt kurs da :)

Så hyggelig da ;)
Her har det hvert skal vi danse på tv og de andre tv2 programmene.. Frøkna har mulig begynt med kolikk? Helsesøster er litt usikker på om det er det eller noe anna. Så jeg må gå på helt melkefri kost i et par uker og frøkna må ta miniform. Først fikk hun sukkervann, men føler det ikke hjalp så mye. Så får vi se om det hjelper. Så her går tiden, spesielt på kveld og natt ut på å trøste, hjelpe lillemor. Mageknipe er ikke gøy. Første middagen siden hun fikk mageknipe for 1 uke sia at hun har sovet slik at vi har fått nytet middagen med armene fri og en sovende baby ved siden av.
Uff da så slitsomt:(
Håper hun snart blir roligere og bedre i magen sin:)

25 minutter var litt lite ja..
Oj så kult med et slikt kurs da :)
Virker som han sovnet igjen så håper han ihvertfall sover til kl 10:-).
Ja har alltid hatt lyst til å lært meg slik så nå får jeg forhåpentligvis lært noe:-). Skal ta utgangspunkt i dåpskake idag så det blir gøy:-). Kanskje jeg kan lage min egen dåpskake når vi en dag får neste unge:-). Får også kaken med oss hjem så det blir morsomt:-)

Virker som han sovnet igjen så håper han ihvertfall sover til kl 10:-).
Ja har alltid hatt lyst til å lært meg slik så nå får jeg forhåpentligvis lært noe:-). Skal ta utgangspunkt i dåpskake idag så det blir gøy:-). Kanskje jeg kan lage min egen dåpskake når vi en dag får neste unge:-). Får også kaken med oss hjem så det blir morsomt:-)

Ja slikt er jo kjempe gøy :) deler du bilde av kaken etter kurset eller?

Back
Topp