Så deiligEndelig fått bestilt og unnagjort de første julegavene!
Hva har du kjøpt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligEndelig fått bestilt og unnagjort de første julegavene!
Ikke så lett med klistremerkebaby, neiFølte meg ikke flink som hadde latt det bli så rotete på kjøkkenetmen var ikke så lett å rydde mens jeg lagde middag i dag når lillebror satt fast i den ene armen min
![]()
Ikke så lett med klistremerkebaby, nei![]()
Hehe...jeppHaha Så gale?
God morgenGod kveldhelt utslått etter dagen
Hehe, litt i overkant å lese gjennomDu vet du har vært vekke en stund når du har 100 sider å ta igjen. . He he
God morgenGod morgenHer er det stille, frøkna leker med et spill og lillebror ligger på babygymmen
hva skal dere i dag?
![]()
God "morgen" til deg også.God morgen alle![]()
God morgen. Nettopp kommet hjem fra en liten tur og selvsagt våknet mini idet jeg stoppet vognen inne og skulle finne meg noe å drikke. Så nå vugges det litt til. Litt lite med 25 min dupp
. Ellers skal jeg på kakedekoreringskurs senere idag så da skal gubben ha mini noen timer alene
. Skal bli herlig
![]()
Går nok kjempebra50 minutter til vi må kjøre til kirken, og nå begynner jeg å få panikk.
Kanskje på tide![]()
Uff da så slitsomtSå hyggelig da
Her har det hvert skal vi danse på tv og de andre tv2 programmene.. Frøkna har mulig begynt med kolikk? Helsesøster er litt usikker på om det er det eller noe anna. Så jeg må gå på helt melkefri kost i et par uker og frøkna må ta miniform. Først fikk hun sukkervann, men føler det ikke hjalp så mye. Så får vi se om det hjelper. Så her går tiden, spesielt på kveld og natt ut på å trøste, hjelpe lillemor. Mageknipe er ikke gøy. Første middagen siden hun fikk mageknipe for 1 uke sia at hun har sovet slik at vi har fått nytet middagen med armene fri og en sovende baby ved siden av.
Det er det lenge siden jeg har spiltBegynte å spille wordfeud...
Virker som han sovnet igjen så håper han ihvertfall sover til kl 1025 minutter var litt lite ja..
Oj så kult med et slikt kurs da![]()
4 timer....Har dere lang reisevei?
Virker som han sovnet igjen så håper han ihvertfall sover til kl 10.
Ja har alltid hatt lyst til å lært meg slik så nå får jeg forhåpentligvis lært noe. Skal ta utgangspunkt i dåpskake idag så det blir gøy
. Kanskje jeg kan lage min egen dåpskake når vi en dag får neste unge
. Får også kaken med oss hjem så det blir morsomt
![]()
Ble plutselig nattaHer ble det brått stille
4 timer....altfor lang..