Skravletråd Oktober

Veiarbeid og utsettelse.. Hvorfor høres der kjent ut?:p der vi bodde før skulle de legge nye rør og fikse veien. Arbeidet skulle ta 1 uke. Endte med at veien var sperra og oppgravet hele vinteren. Og vi måtte kjøre langs en smal, bratt og svingete vei for komme oss hjem. Aner ikke hvor mange ganger folk satte seg fast der..
Er så kjedelig. Håper ikke de utsetter det igjen og at det tar for lang tid. Men vet den ene naboen kan finne på å gjøre seg vanskelig. De må ta litt av eiendommen for å lage sykkel og gangsti og det passer jo ikke naboen. Han forventer i så fall kompensasjon i millionklassen for dette.

Er så kjedelig. Håper ikke de utsetter det igjen og at det tar for lang tid. Men vet den ene naboen kan finne på å gjøre seg vanskelig. De må ta litt av eiendommen for å lage sykkel og gangsti og det passer jo ikke naboen. Han forventer i så fall kompensasjon i millionklassen for dette.

Åh.. Tipper det blir litt vanskelig med han da.. Kompensasjon får han vel, men blir nok ikke mase tusenlappene. Her i byen har de opprusta noen km med vei langs en av hovedårene i byen. Breiere vei og bredt gangfelt hele veien. Tettbebyggelse over hele, så de måtte jo ta endel meter fra mange langs hele. Tror han som de måtte ha mest av eiendommen til, fikk vel noe som 22000:p og da var det ganske mange kvm de måtte ha..

Artig med åpen brannstasjon da:D
Synd det ble så plagsomt for kroppen..:( men klart man må trøste barna;)
Regner med du får litt hvile resten av dagen:)

Jepp, jeg har plassert meg på sofaen etter en god varm dusj, mens mannen dro avsted for å se om han kunne løse utfordringen med at det er mørkt på stua vår (les: up-lighten er død. Det er ikke lyspæra, det er ikke sikringa inni den, den er død)
åpen brannstasjon er en årlig tradisjon, mye folk, men det er jo gøy for ungene. Nå er det vel dog fort tredje året vi får brannhjelper tror jeg, eller mimumum andre på rad, det var bedre med buff eller caps synes jeg, det er helt iorden at vi har fire-fem sånne brannbuffer, de brukes jo litt mer praktisk enn at vi har like mange plast-brannhjelmer....

Åh.. Tipper det blir litt vanskelig med han da.. Kompensasjon får han vel, men blir nok ikke mase tusenlappene. Her i byen har de opprusta noen km med vei langs en av hovedårene i byen. Breiere vei og bredt gangfelt hele veien. Tettbebyggelse over hele, så de måtte jo ta endel meter fra mange langs hele. Tror han som de måtte ha mest av eiendommen til, fikk vel noe som 22000:p og da var det ganske mange kvm de måtte ha..
Han får nok ikke det han tror og forventer. Men nytter hvis ikke å si imot han fordi han er visst ganske så påståelig på at det er snakk om milioner. Men er nok ikke mange lappene han får

Han får nok ikke det han tror og forventer. Men nytter hvis ikke å si imot han fordi han er visst ganske så påståelig på at det er snakk om milioner. Men er nok ikke mange lappene han får

Nei.. :p noen skal jo alltid skape seg vanskelig på sånne ting

Kanskje du burde ringe føden?
Slimproppen trenger ikke å ha blodspor.
Hver så snill, ring.
Er mye bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite

Jeg ringte:)

Tusen takk for du var så bestemt musemor! Du overbeviste meg.
Jeg ringte og de ville ha meg opp.
Har heldigvis kort vei(10min), og kom raskt inn for sjekk.

De sa som du sa musemor at siden jeg hadde hatt premature rier vil de man skal ringe inn for dt, selvom det gjerne ikke var hele slimproppen eller med blodspor. Dette har enten gått de hus forbi om å informere meg om eller så har jeg ikke fått med meg alt.

Det var ikke store endringen fra sist når jeg kom hjem, altså tirs. Mulig mormunnen var enda noe mer avflatet.
Ingen klare tegn til mer moding. Livmortappen var noe kortere, men lite.
Snuppa har det fint.
Nå har jeg inntatt sofaen og her blir jeg!

Kanskje dere er heldige?;)
Ja de har vært en uke på høstferie! Blir godt å få dem hjem:D

Turen ble desverre avlyst. Her ble det kontroll på føden i stedenfor.
Kanskje vi tar turen i morgen om formen er bra:)

Skjønner godt det blir herlig å få hjem gutta:)

Jeg ringte:)

Tusen takk for du var så bestemt musemor! Du overbeviste meg.
Jeg ringte og de ville ha meg opp.
Har heldigvis kort vei(10min), og kom raskt inn for sjekk.

De sa som du sa musemor at siden jeg hadde hatt premature rier vil de man skal ringe inn for dt, selvom det gjerne ikke var hele slimproppen eller med blodspor. Dette har enten gått de hus forbi om å informere meg om eller så har jeg ikke fått med meg alt.

Det var ikke store endringen fra sist når jeg kom hjem, altså tirs. Mulig mormunnen var enda noe mer avflatet.
Ingen klare tegn til mer moding. Livmortappen var noe kortere, men lite.
Snuppa har det fint.
Nå har jeg inntatt sofaen og her blir jeg!
Godt de sjekket deg!

Back
Topp