Skravletråd lag HotMamas

Jeg må nok investere i ny baderomsvekt snart ja.. Fins d sånne som måler fettprosent til hjemmebruk? Er de pålitelige?

Ja, det finnst. Søstra mi har ein fra Elkjøp. Skal høre med ho om den er pålitelig. Eg ser dei har i ulike prisklassa.
 
Noen som har mulighet til å legge ut en utfordring? Jeg har besøk og full timeplan i hele dag!
 
Hva tenker vi om utfordringen da?

Trening bør være med ihvertfall, og vann også. Hva mer?
 
Noen som har mulighet til å legge ut en utfordring? Jeg har besøk og full timeplan i hele dag!
Vi vant utfordringen igjen ja :p Kan legge ut om litt jeg, kopierer bare fra forrige gang :)
 
Jeg skjønner ikke hva som er skjedd denne uka.. Kaloritellingen min har svikta meg :(
 
Åneeeeii!!! Gjett ka eg kom på akkurat no! Husket å veie meg i morges og hadde faktisk bra nedgang. Men har helt glemt å registrere! :(

Masse lykke til videre :)
 
Hvordan går d med dere? Jeg har gått ned 100 gram. Ikke så mye, men bedre enn å stå på stand still for 3. uka på rad..
 
Jeg har gått ned 200 gram, merker at vekta går sakte nedover nå.. Gikk mye raskere ned i starten... Men det et vel sånn det er :/ Vi skal vel være glad det ikke går i pluss på vekta :)
 
Hvordan går d med dere? Jeg har gått ned 100 gram. Ikke så mye, men bedre enn å stå på stand still for 3. uka på rad..

100 gram her også. Men bedre enn ingenting og blir jo stadig mindre.
 
Back
Topp