Irriterer meg temmelig masse når folk sier "LOL" høgt...
At det ikkje er ein talefeil? Det er ikkje mye rett iallefall...![]()
Uff, jaaaa!!! Hater det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Irriterer meg temmelig masse når folk sier "LOL" høgt...
Lurer på om de som sier det er for late til å le høyt..?Irriterer meg temmelig masse når folk sier "LOL" høgt...
Her er det ett utrykk og er ironi. Men ja det høres utrolig dumt ut.Irriterer meg temmelig masse når folk sier "LOL" høgt...
Den har jeg faktisk aldri hørt førGrøsser når noen sier indegrienser.. istedetfor ingredienser. Brrh. Og bruker ord de helt tydelig ikke vet den egentlige betydningen av, og bruker dem hele tida!
Hehe, sikker på at det også ikke er dialekt av noe slag?Jeg får noia av folk som bruker oss istede for vi, eks. oss skal til byen :-/
He heHehe, sikker på at det også ikke er dialekt av noe slag?Hvis jeg skal si den setningen på min dialekt, så blir det nemmelig: "Åss ska åt by'n"
![]()
ENIG!!Åh, en ting til!! "HVEM butikk skal du på?" - DET HETER DA HVILKEN!!!!!!![]()
Finnes det folk som sier "lagg"??ENIG!!
De som sier HVEM der det skal være HVILKEN!
"Hvem side i boka?" Det heter HVILKEN side i boka!!
Og "lagg".. Som i "ballen lagg der".. Altså, ballen LÅ der!
Ja, det er helt forferdelig!!!!Finnes det folk som sier "lagg"??Hjelpe meg, hva skjer med verden..?!
![]()
Finnes det folk som sier "lagg"??Hjelpe meg, hva skjer med verden..?!
![]()
Kan jo si .. Å så fin bluse, er den ny ?Nja denne er vel ikke helt riktig?
Feks: "å det var en fin bluse, er den ny?"
Mener "var" kan brukes slik
Ja, det er helt forferdelig!!!!
Jeg fikk skikkelig frysninger av å lese det!Haha! Lover ikke bra for fremtiden dette her![]()
RøstHer var det mange som ikke skiller mellom dialekt og direkte talefeil.. I Bergen f.eks finnes bare to artikler i dialekten, derav jenten og hytten.. Det er ikke feil. Vel, mine au i språkhjertet er skj/kj-lyden, legimitasjon, insjnativ...det heter inITSiativ... Og svigermor sier røst om rust. Som om det er engelsk. Som hun forøvrig ikke kan. Og kreteng istedenfor grateng. Grøss.
Det heter vel initiativ?Her var det mange som ikke skiller mellom dialekt og direkte talefeil.. I Bergen f.eks finnes bare to artikler i dialekten, derav jenten og hytten.. Det er ikke feil. Vel, mine au i språkhjertet er skj/kj-lyden, legimitasjon, insjnativ...det heter inITSiativ... Og svigermor sier røst om rust. Som om det er engelsk. Som hun forøvrig ikke kan. Og kreteng istedenfor grateng. Grøss.
Men uttaler du det sånn?Det heter vel initiativ?