Hei damer ! Da er jeg endelig ferdig med helgas kaka prosjekt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du laget denne helga?Hei damer ! Da er jeg endelig ferdig med helgas kaka prosjekt![]()
Å så er du våken fortsatt?Det har jeg vært en stund allerede![]()
Er mange tips i tråder pp høytiderMamma og pappa, fire søsken med deres samboer. Fire tantebarn pluss to bonustantebarn. Fire venninnegaver, og gave til våre gamle husverter tipper jeg. Og selvfølgelig hele svigerfamilien. Blir noen. Men er så fantasiløs...
Hva har du laget?Hei damer ! Da er jeg endelig ferdig med helgas kaka prosjekt![]()
Veldig typiskEr ikke det typisk da?![]()
Hva jobber han med?Han jobber tirs, ons og torsdag bare
Men ja, er litt annerledes![]()
Det var da uvanlgJa, jeg er det
Ikke i senga enda![]()
Hva har du laget denne helga?![]()
Gravid dame kake i dagHva har du laget?
Så flott! :-DJa da, ligger faktisk foran skjema![]()
Ble den fin?Gravid dame kake i dag![]()
Hørtes ut som et spennende prosjektGravid dame kake i dag![]()
Sykt barn?Absolutt![]()
Skal du finne senga snart?Ja, det var det![]()
![]()
Skal ikke drøye for lenge. Må se ferdig en episode av solgt førstSkal du finne senga snart?
Hva har du bakt, og til hvilken anledning?Hei damer ! Da er jeg endelig ferdig med helgas kaka prosjekt![]()
Nei da er hun nok ikke frisk :-oGod kveld. Her har dagen går kjempe fort, har vært på jobb og fått besøk av lillesøster min, som ikke er så lita. Har også ei lita ei som er syksovnet på gulvet i foran sofaen i dag, hun har ALDRI sovnet på gulvet før. Ikke når hun var baby heller. ..