Hvor ble det av ham da?![]()
På jobb.. overmannen mente visst at å ta imot masse bestillinger når alle var ferdig på jobb for uka var en god ide. Så han var pent nødt til å være der lengre. Men han kunne jo og sagt ifra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor ble det av ham da?![]()
Roligere enn i gårI dag var det ikke like mye liv her inne
Snart hjemme nå da25 min sånn ca
Puh...godt å høre du ikke hadde slike sære vaner!Haha. først fiskebollene med potene da![]()
Og så en kanelbolle etterpå![]()
Har ikke skjedd så mye her.Vært på shopping og endelig funnet meg nye sko!
Skjedd noe spennende her?![]()
Usj da, håper det går bedre enn fryktetHun sovna ikke igjen.. fikk tilsammen en ny halvtime nå i byen. Prøvdw å trille henne i søvn. Men jaggu meg er hun ikke våken igjen... tror hun blir fabelaktig ikveld![]()
Off da:-/. God bedring til lille Nskulle aldri ha jublet over at omgangsyken er over for nå er det kraftig forskjølse med feber på gang for lille N![]()
Åh gratiss med nye skoVært på shopping og endelig funnet meg nye sko!
Skjedd noe spennende her?![]()
Lekeland er gøy3 t på leos er nok,nå skal vi snart hjem
Droppe cookies driver vi jo ikke med?!Tror nok ikke jeg kan hoppe over det heller
Da måtte jeg droppe cookies i kveld![]()
hehe jaja. blir sånn innimellomHoho..,ble overtid på jobb så mannen hadde stekt Grandiosa
Det er fredagskosen sin det![]()
Ble bare 1,5 time ekstraSatser på det blir bra
Hvor lenge må du jobbe da?
Er rar,men ikke så gale hahaPuh...godt å høre du ikke hadde slike sære vaner!![]()
Da håper jeg han sover fint i kveld og nattBle en times tid. Nå er det natta for han
![]()
Håper alle dagene framover blir supreTakk! Selv om jeg er sjokoladegal
Men hadde to dager denne uka hvor jeg spiste altfor mye. Tyr til mat når jeg har en dårlig dag. Får sørge for at d blir færre dårlige dager![]()
tusen takkOff da:-/. God bedring til lille N![]()
Kan jeg ikke troMen det er du nok uansett
Jeg aner ikkeOm du ikke er over, så er det nok ikke langt igjen![]()
God tur hjemPå vei hjem,var innom graven til kengubarnets bestemor også