Skravletråd lag MILFs

Ja, va et trist syn :( må faste i måren. Så det blir kun en shake til lunsj. I håp om å rette litt opp. Skjønner ikke ka som har gått galt denne uken. :/


Kjedelig, da. :/
Jeg var på middag idag og ble servert eplekake til dessert. Fikk meg ikke til å stå over av høflighet, men hadde så sykt dårlig samvittighet etterpå! Jeg tok ikke på krem, da.
Første gang i krigen at jeg mister snopepoeng, og nå blir det ikke bonus på meg heller.
Beklager alle MILFs!!
 
Denne uka ble ikke så bra for meg. Lillefisen er dårlig, så har ikke fått trent eller vært ute, men har spist sunt da:D
 
Joda, er veldig fornøyd og satser på at det holder :D startet uken med giga treningsmotivasjon, også har jeg ikke fått trent :p

Er dumt når uka ikke blir som en hadde tenkt.
Jeg sliter veldig med motivasjon til å trene. Er alene med to unger og er det fram til torsdag. På kvelden orker jeg knapt reise meg fra sofaen. :/
 
Hvordan går det MILFs? :)
I kveld har jeg sammenlignet bilder av meg fra 28 august til idag. Det er faktisk litt forskjell! :eek: Jeg har ikke merket det noe særlig (bare av og til, men tenkte det var ønsketenkning) så måtte ta bilder i kveld. Det gir en litt motivasjon. :)
 
Her går det bra! Begynte å jobbe igjen på søndag, men har fått til litt trening og kostholdet er null stress om dagen :D Nå skal jeg jobbe dag resten av uken, så spørs om jeg orker noe etter jobb da:p Hehe!
 
Er det noen som snikveier denne uka? ;) Jeg skal være ærlig og si at jeg veier meg hver dag! :p
 
Back
Topp