Skravletråd lag HotMamas

Nei, eg klare ikkje å gå meir ned i vekt. Har gått ned 12 kg, men no stått i ro i fleire veke. Er det fleire her som har gått på Grete rode?

Samme her, står bom stille!
 
Da har jeg sendt inn resultatene våre til krigsleder.
 
Hva vil vi ha med på neste utfordring?
 
Velkommen Beckymams og *OiOi*
 
Samme her, står bom stille!

I dag var vekta 600 gr mindre. Kansje pga har fått "kvinne Sjuka" . Blir spennande på fredag igjenn.

Snakka med Tanta mi som har vert Kursholder i Grete rode. Funnet ut at eg skal kontroll vege alt denne veka. Har i det siste tatt mykje på augemål. Trudde skivene mine i går var 60 gr, dei var 90. Så lurt å sjekke inni mellom.
 
Det kom ikke så mange innspill, så jeg bare la ut en utfordring jeg!
 
Plutselig nytt lag ja. Har stått omtrent stille i flere uker jeg og. Vurderer å kjøre ny taktikk... har drevet med 5:2 lenge nå,men funker ikke lenger. Lover meg hver uke at jeg skal trene, men sofaen fanger meg hver kveld
 
Jeg har testa spinning..! For første gang. Og fy f, som jeg svetta!!! Snakk om trening!
 
ImageUploadedByBV Forum1443682263.311992.jpg
Dagens morgentrim! Levert eldstemann i barnehagen. En i vogn og den andre i bæremeis, fire kilometer en veg i oppoverbakke.
 
Stod på en standstill idag. Veide meg flere ganger, og d ble 76,6 og 76,8. Ble 76,6 flest ganger, så da rekner jeg med at d er riktig.

Bare glad jeg ikke hadde lagt på meg masse etter den uka jeg har hatt.
 
Stod på en standstill idag. Veide meg flere ganger, og d ble 76,6 og 76,8. Ble 76,6 flest ganger, så da rekner jeg med at d er riktig.

Bare glad jeg ikke hadde lagt på meg masse etter den uka jeg har hatt.

Eg står stille på sikkert 4 veka. Men eg går ned i cm. Vekta mi og tulla. Prøvde å vege meg på nytt no (blir så irritert). Men den reagera ikkje når eg til av meg genseren fks. Viser samme vekta. Og så tulla den viss eg setter den ein annan plass. Har lyst å kjøpe ein ny som kansje måler fettprosent.
 
Her står det stille på tredje uka nå. Lurer på m det må drastiske verk til nå, og det vil jeg nesten vente med til jeg er ferdig med amminga!
 
Resultatene er levert!
 
Eg står stille på sikkert 4 veka. Men eg går ned i cm. Vekta mi og tulla. Prøvde å vege meg på nytt no (blir så irritert). Men den reagera ikkje når eg til av meg genseren fks. Viser samme vekta. Og så tulla den viss eg setter den ein annan plass. Har lyst å kjøpe ein ny som kansje måler fettprosent.

Jeg må nok investere i ny baderomsvekt snart ja.. Fins d sånne som måler fettprosent til hjemmebruk? Er de pålitelige?
 
Back
Topp