God morgenGod morgen dere! Usikker på hvor aktiv jeg kommer til å være denne måneden. Mulig litt mer enn september, men kan ikke love noe.
Håper alle har d bra!![]()
Alt bra med dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen dere! Usikker på hvor aktiv jeg kommer til å være denne måneden. Mulig litt mer enn september, men kan ikke love noe.
Håper alle har d bra!![]()
Må være deilig å sove så lengeTakk
Jeg har godt sovehjerteog en mann som stod opp med snuppa.
Jeg har troen på oss!
Pleier hun å sove så lenge?Og deeer var hun sovna.. og håper hun får seg 2 timer lur![]()
Digger fredager![]()
Pleier hun å sove så lenge?
Har lille N hjemme og koser jegJeg skal på jobb en tur jeg
Lykke til med husvask!
Jeg er alltid snillJo du er ikke veldig snill...![]()
Ja det er klsrt hun har daHun gjorde det igår. Fikk seg to lurer på 2 timer. Blir 3 mnd dek 5 oktober, så hun er såpass liten at hun har et stort søvnbehov enda![]()
Ja han elsker detBlir sikkert gøy for kb med lekeland da![]()
Ja det var veldig deilig...Må være deilig å sove så lenge![]()
Hvordan er formen din for tiden?Ja det var veldig deilig...![]()
Veldig bra! Har følt meg så mye bedre den siste uka!Hvordan er formen din for tiden?
Han vil ikke sove, bare kose.Håper han sover en god stund så du får unna litt![]()
Åh det var godt å høreVeldig bra! Har følt meg så mye bedre den siste uka!
Hva med deg?
Ja gjør det men hadde vært herlig å fått sovet litt lenger enn kvart på 6 ogsåIkke dumt detfått gjort mye da!
Håper bare hun får sovet godt idag. Skal ut å trille neste lur om striregnet har gitt seg. 50/50 sjanse for at hun sovner i vogna. Har noen pakker å hente på postenJa det er klsrt hun har da
Hadde håpet på 100 innlegg før den, men tror ikke det gårSnart ny oppdatering![]()
Godt å føle seg litt mer ovenpåÅh det var godt å høre
Går fremover her![]()
Aner ikke hvordan jeg ligger an nå. Har sovet altfor lengeSnart ny oppdatering![]()