Skravletråd Oktober

Wow. Da e du flink som hoppa rett til sokker fra det :p mange sliter jo som pokker med hælfellingen og sånn. Lærte meg og det på nett :D

Tjæ.. Jeg er sta, bare :p
"Nå VIL jeg strikke sokker" - også gjorde jeg det :p
Har dog strikket KUN sokker siden da. Er påbegynt det fjerde paret nå :)
Men altså, det er lettere med gensre..?

Hallo:D koselig å se deg tilbake her!
Alt bra med deg og lille N?
Koselig å høre :D vært hjemme og koset med lille N ❤️ det går ganske greit nå og veldig bra med henne :D klar for barnehagen i morgen hun :D med deg og dine da? :)

Jeg vet vi hadde hastihetstrøbbel i noen timer nå, men nå tror jeg vi er oppe å går i normal fart igjen. Eller merker dere nedetid enda?

hehe pussig:P Her fikk også guttungen en liten gave i hemmelig venn nå. en eventyrsjokolade. ble meget happy:D

Åh, har skolebarna deres også hemmelig venn? :D
Førsteklassingen min forteller meg til stadighet hvilke komplimenter hun har gitt sin hemmelig venn - og er sååå stolt av seg selv! :D

God start på måneden i det minste ;) Kos deg på forestilling da:) hva skriver du månedsplan på? Jobbrelatert?
Og enda nye 560 innlegg siden sist :-P

Ja var en koselig forestilling med Anders Baasmo Christiansen som overraskende artist sammen med 7.klasse ;-)

Jeg er pedagogisk leder i bhg og må få ut månedsplan for oktober i morgen ;-)

Åh, har skolebarna deres også hemmelig venn? :D
Førsteklassingen min forteller meg til stadighet hvilke komplimenter hun har gitt sin hemmelig venn - og er sååå stolt av seg selv! :D

Hihi neida:) Dette er her inne på termingruppa mi:)

Det gjør vi nok. Men tar alltid litt tid å bestemme seg:P
Jeg leter alltid etter en god komedie når vi skal se film, men nå har vi vel sett de fleste på netflix. Håper det kommer flere snart :)

Og enda nye 560 innlegg siden sist :-P

Ja var en koselig forestilling med Anders Baasmo Christiansen som overraskende artist sammen med 7.klasse ;-)

Jeg er pedagogisk leder i bhg og må få ut månedsplan for oktober i morgen ;-)

Ja, det går fort i svingene :p
Er du i rute med planen da? :)

Back
Topp