Ha en fortsatt fin kveldMå logge av! Køøøø
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en fortsatt fin kveldMå logge av! Køøøø
Det kan ikke være myeOg det var du jammen meg forbi meg![]()
Håper dere finner noe som fristerIkke bestemt oss enda![]()
Wow. Da e du flink som hoppa rett til sokker fra detmange sliter jo som pokker med hælfellingen og sånn. Lærte meg og det på nett
![]()
Koselig å høreHallokoselig å se deg tilbake her!
Alt bra med deg og lille N?
Nei.. Han er på Jobb - reise. .Æsj da!ikke mannen hjemme heller??
Det skjønner jeg godtTaakkja, absolutt. Skal innrømme det ble en liten seiersdans på stuegulvet når jeg så vinnerne
haha
Det gjør vi nok. Men tar alltid litt tid å bestemme segHåper dere finner noe som frister![]()
70-80 innlegg ser det ut somDet kan ikke være mye![]()
hehe pussigHer fikk også guttungen en liten gave i hemmelig venn nå. en eventyrsjokolade. ble meget happy
![]()
Ikke merket noe til nedetid, men fortsatt problemer med det jeg har laget tråd om. Og reklame i veien hele tiden.Jeg vet vi hadde hastihetstrøbbel i noen timer nå, men nå tror jeg vi er oppe å går i normal fart igjen. Eller merker dere nedetid enda?
Og enda nye 560 innlegg siden sistGod start på måneden i det minsteKos deg på forestilling da
hva skriver du månedsplan på? Jobbrelatert?
Åh, har skolebarna deres også hemmelig venn?
Førsteklassingen min forteller meg til stadighet hvilke komplimenter hun har gitt sin hemmelig venn - og er sååå stolt av seg selv!![]()
Jeg leter alltid etter en god komedie når vi skal se film, men nå har vi vel sett de fleste på netflix. Håper det kommer flere snartDet gjør vi nok. Men tar alltid litt tid å bestemme seg![]()
Hihi neidaDette er her inne på termingruppa mi
![]()
Til noe spesielt?Så bra, jeg lager alt for mye mat![]()
Hvor har du laget tråden? Finner ikke noe på teknisk tilbakemeldingIkke merket noe til nedetid, men fortsatt problemer med det jeg har laget tråd om. Og reklame i veien hele tiden.
Og enda nye 560 innlegg siden sist![]()
Ja var en koselig forestilling med Anders Baasmo Christiansen som overraskende artist sammen med 7.klasse ;-)
Jeg er pedagogisk leder i bhg og må få ut månedsplan for oktober i morgen ;-)