Var vel ikke bilstol denne mndDet er det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var vel ikke bilstol denne mndDet er det![]()
Hadde en her også som ikke skulle sove. Bare tuller og tøyser helt til han ble så trøtt at han gråtFader, jeg har ikke tid til liten baby som nekter å sove i kveld og dessuten må jeg tisse
Går fort unna de første dageneOmg. Over 1000 poster her allerede :-O
Er vel en fordel at man liker garnet jaLiker ikke helt garnet som er i oppskrifta. Sånn pusete garn er ikke helt megmen får se om jeg finner et bedre garn å strikke i, så kan det hende der blir til meg og
![]()
Den er så dyster og man blir så melankolsk. Men herlig å sitte under pledd og nyte varm kakao på sene høstkvelderenig. Liker ikke mørketiden noe særlig.
Ja man må det altså,ellers er det kjedeligJa, må ha litt spenning og gode kamper![]()
Ja, det er alltid høyt tempo i begynnelsen av måneden
Bare gøy at flere titter innom![]()
Ja, det er et stykke opp ja. Har ingen planer om opp dit jegMen langt bak de helt oppe![]()
Dyster er den om kvelden. Vakker på dagen med alle fargene..Jeg kjenner også det. Er ikke glad i høsten altså![]()
He he det er skravleglade damer her![]()
Guri, så skjønn![]()
Det hørtes lurt utEr jo ganske totalt dødt inne på mnd forumet mitt. Så måtte ut å lete etter aktivitet andre plasser her inne![]()
Bare driver og tuller med smokken og er overtrøtt herHadde en her også som ikke skulle sove. Bare tuller og tøyser helt til han ble så trøtt at han gråt
Okei takk for link![]()
Her er jeg litt usikker på ka jeg skal starte på nå![]()
Og da orker jeg ikke følge medJa man må det altså,ellers er det kjedelig
Det gikk i dag ja,sikkert sett den 3 ganger tidligere
Det skjønner jeg du ble ja![]()
Det hørtes lurt ut
Hvilket forum tilhører du da?
Åh, det er faren med å ha for god middag. Gått i den fella mange gangerVar nydeligspiste altfor mye!
Skal liksom trene, men orker ikke det ennå![]()
Ååh...Gubben hadde droppet trening idag for å hjelpe til med mini som ikke helt har hatt dagen idag. Så ringer broren og sier farens tilstand er forverret så de sender han med ambulanse til sykehuset her:-/. Spent på hvordan det går men gubben har ikke det helt store håpet om at han kommer levende ut:-(