Det er alltid sånn på starten av mndJeg er sjokkahehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er alltid sånn på starten av mndJeg er sjokkahehe
Ja klart,de nye blir nok detDe som er ny kanskje. Er jo et heftig tempo her![]()
Vi får se da. Motstanderne var jo i finalen i fjor, så tviler ikke på at de er gode. Blir spennende å se utviklingen i kampenAha er det du satser på ja
Den var flott! Hvor finner man oppskriften til en slik?
Har ikke turt å begi meg ut på noe annet enn sokker enda, men.. liker å samle litt oppskrifter til "senere" ;p
Det gjør jeg også,gidder ikke stresse for å ligge på toppTar det som det kommer![]()
Gøy med litt gode motstandere daVi får se da. Motstanderne var jo i finalen i fjor, så tviler ikke på at de er gode. Blir spennende å se utviklingen i kampen![]()
Det er alltid sånn på starten av mnd
Ja klart,de nye blir nok det
Du er nr 5 nå da, ikke dårlig detDet gjør jeg også,gidder ikke stresse for å ligge på topp
Ja, må ha litt spenning og gode kamperGøy med litt gode motstandere da![]()
Kunne gjerne tenkt meg det her også
Lilla er jo så fint![]()
De som er ny kanskje. Er jo et heftig tempo her![]()
Skal du strikke til deg selv også?Den er til voksne ogsålitt annet garn, så den går fort å strikke. Tykt og pusete garn
Jaa, lilla er nydelig. Og yndlingsfargen til begge to![]()
Fin premie å vinne
Ja, det er alltid høyt tempo i begynnelsen av månedenJeg er sjokka på tempo på denne tråden vertfall. Har vel bare vært her på generelt i 1 uke, men på bv i over 1 år![]()
He he det er skravleglade damer herJeg er ikke ny på bv, men ny her inne på generelt. Ting går jo som det suser her innesånn som denne tråden som har fått over 1000 innlegg på under et døgn :-O
Da er det ekstra gøy i grunnAbsolutt. Hadde håpa på den, men regna virkelig ikke med å vinnemen gøy
![]()
Skal du strikke til deg selv også?
Ja, da er det jo midt i blinken for dem![]()
Det er detDa er det ekstra gøy i grunn
Absolutt. Hadde håpa på den, men regna virkelig ikke med å vinnemen gøy
![]()
Men langt bak de helt oppeDu er nr 5 nå da, ikke dårlig det![]()