Yes hurra for megJa, hurraførstemann ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes hurra for megJa, hurraførstemann ut!
Er mange skravleglade herSkal si dere har skravlet![]()
Her er det bare to bursdager og en dåp før julHar en del bursdager jeg også må handle til. Det å få ønskeliste er håpløst av og til :-/
Yes hurra for meg
Det gidder ikke jeg hellerSamme her:-/. Orker ikke springe rundt i desember med det kaoset å finne gaver :-/
God morgen og velkommen hit![]()
Bade og lekeland i sarpsborgHva er superland?![]()
Det skal ikke jeg heller. I desember skal jeg bare kose megSamme her:-/. Orker ikke springe rundt i desember med det kaoset å finne gaver :-/
Mellom slutten av september og ut året har vi 7 bursdager:-/. Så kommer det 4-5 bursdager i januar :-/Her er det bare to bursdager og en dåp før jul
Yes det tror jeg ogsåJo tror de fleste er spente![]()
Jaaaaaa gleder meg sånnJa nærmer seg![]()
Får smøre oss med tålmodighet til det blir annonsertYes det tror jeg også
Håper det blir en fin høstmånedHurra for oktober![]()
Du er så flinkPusse noen terskler og lakke dem. Også skal jeg fore ut en åpning mellom kjøkken og gang og legge gulvlister. Får se hva jeg får tid til. Kommer an på hvor mye snuppa sover
Du da?
Må holde skravlingen oppe slik vi klarer å følge med og kanskje klarer noen av kraveneEr mange skravleglade her
Pleier ikke begynne før oktober da, så vil ikke kalle det treg hellerDere er så trege altså![]()
Jeg ogsåDet skal ikke jeg heller. I desember skal jeg bare kose meg![]()
Nei er det i sarpsborg vi skal påSuperland høres gøy utHar dere det i nærheten av dere eller? Jeg vet kun om den i sarp ..
Mye spennende det, ja.Ny måned, nye gleder
Gleder meg sinsykt til trekningen i kveld og ny utfordring![]()
Ja trekningen blir spennendeNy måned, nye gleder
Gleder meg sinsykt til trekningen i kveld og ny utfordring![]()