Lolo
Forumet er livet
Ah, nesten samme som meg da. Bare at min ikke kokte i timerHun har vel kokt på lammegryte i mange timer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, nesten samme som meg da. Bare at min ikke kokte i timerHun har vel kokt på lammegryte i mange timer
Cookies![]()
Definitivt
Hvilke serier er det du følger med på ?
Jammen hei.Du har vel ikke tid til tv ikveld? Du har et mål som må nås![]()
Jeg kom på det akkurat i det jeg postet den. Skal huske på neste gangNå må vi passe oss, ett ords innlegg er ikke lov,,,
Jeg kom på det akkurat i det jeg postet den. Skal huske på neste gang![]()
Jeg drev også å så på jane the virgin. Ble aldri ferdig da vi sa opp sumo :/JEg så på madam sekretary og... hva het den serien med den jenta som var gravid jomfru? Jane the virgin
Nærmer meg nå jaOi, da er du vel snart i mål?
Fikk så lyst på cookies, så da prøver jeg meg på det i kveldHva baker du da?![]()
Mangler 87 etter dette innlegget. Klarer du, bør med andre ord jeg klareHvor masse har du igjen? Jeg ca 170
Jeg drev også å så på jane the virgin. Ble aldri ferdig da vi sa opp sumo :/
Joda, var veldig gøy, men tøft å stå på hardt gulv i 8 timerHuff da, det høres da ikke bra ut![]()
Mangler 87 etter dette innlegget. Klarer du, bør med andre ord jeg klare![]()
Lammegryte kanskje??Vi må virkelig finne på noe til i morgen!
Joda, var veldig gøy, men tøft å stå på hardt gulv i 8 timer![]()
Der kom du meg i forkjøpet.Hva jobber du egentlig med utenom bv? For bv er vel ikke å stå på et hardt gulv?
Satser på at du fortsatt finner det derVi har fortsatt sumo, jeg har bare ikke sett på på evigheter, så jeg vet ikke om det er der enda, må sjekke
Lammegryte kanskje??
Min er ikke så interessert i tv ennå;-). Har prøvd å sette på barnetv til han men ligger bare å kikker dumt på meg og leker videre;-)Nok slikt fra ungenes tv titting, synes jeg
Hva jobber du egentlig med utenom bv? For bv er vel ikke å stå på et hardt gulv?