Skravletråd lag MILFs

Wow! Vi va best :D eller dåke va best! Eg kan ikkje skryta på meg så masse. :) eg e hvertfall trygg en uke til :D
 
Spennende med nytt lag :) Motivasjonen er på topp, går på Grete rode og har gått ned 4,7 kg (5,4 på rodekurset, men fikk mensen i går:p).
Hva slags "diett" følger dere?? :)
 
Spennende med nytt lag :) Motivasjonen er på topp, går på Grete rode og har gått ned 4,7 kg (5,4 på rodekurset, men fikk mensen i går:p).
Hva slags "diett" følger dere?? :)

Så flink du har vært! Mensen ødelegger for mange, har jeg skjønt. :p

Jeg bruker my fitness pal for å ha litt kontroll på hvor mange kalorier jeg får i meg per dag, og så er det gøy å se på den fallende kurven. :D
 
Så flink du har vært! Mensen ødelegger for mange, har jeg skjønt. :p

Jeg bruker my fitness pal for å ha litt kontroll på hvor mange kalorier jeg får i meg per dag, og så er det gøy å se på den fallende kurven. :D
Jo takk! Er en lang vei å gå, men er i allefall godt i gang :D Ja noe veldig og da, men sånn er det jo en gang i måneden da:p

Ok, så bra :) Tror registrering er en fin metode. Da blir man litt mer bevist på hvilke valg man tar :)
 
Spennende med nytt lag :) Motivasjonen er på topp, går på Grete rode og har gått ned 4,7 kg (5,4 på rodekurset, men fikk mensen i går:p).
Hva slags "diett" følger dere?? :)

Her ødela mensen for meg og denne uken :( e litt kjipt.

Ellers kjøre eg lav kalori. Bruke og myFitnesPal.

Har og fulgt C9 programmet, hvis du har hørt om det :)
 
Her ødela mensen for meg og denne uken :( e litt kjipt.

Ellers kjøre eg lav kalori. Bruke og myFitnesPal.

Har og fulgt C9 programmet, hvis du har hørt om det :)
Kjipt! Da kommer vi sterkt tilbake neste uke :D
Ok, så bra :D Greit med litt oversikt over inntaket!
Ja har hørt om det og :p
 
Heia! Føler meg egentlig ganske motivert for en ny uke :)
 
Starter søndagen med en tur på treningssenteret også skal jeg gå tur med ei venninne litt senere i dag :D Blir greit med trening med andre ord ;)
 
Starter søndagen med en tur på treningssenteret også skal jeg gå tur med ei venninne litt senere i dag :D Blir greit med trening med andre ord ;)
Flink!
Litt spent på denne uka, skal på høstferie hele uka, med andre ord blir ikke kostholdet så bra, men skal prøve å holde meg unna snop og brus hvertfall :D
 
I dag har det blitt tre timer trening, så har forbrent 1241 kcal!!! Er en smule ødelagt, men veldig fornøyd med meg selv :D Håper dere har en flott søndag:)
 
Her har hele dagen gått i dass pga umulige unger, så ingen treningspoeng, dessverre. Må bare gå og legge meg.
 
Kom til å tenke på at eg har ikke tilbudt jobb til dere enda :D e det noen av dere MILF'ser som kunne tenkt dere en ekstra inntekt med Forever living? :D hvis dere lurer på hvordan jobben min er forteller eg dere gjerne mer :) hadde vært kjekt med noen som dere med i teamet. Mer pågangsmot skal ein leite lenge etter :D
 
Kossn går da jenter? Her føle eg da går veldig trått :/ har ikke snikveigd etter fredagens veiing. Så spent på å snikveie i måren :: :)
 
Kossn går da jenter? Her føle eg da går veldig trått :/ har ikke snikveigd etter fredagens veiing. Så spent på å snikveie i måren :: :)

Tja... Jeg gikk opp 200gram i helga, haha. Veide meg idag og lå hundre gram under vekta forrige fredag, så det er jo bra. ;) Har ikke trent så mye, men jobber med saken. ;)
Bekkenet har blitt litt trøblete, så jeg tør ikke fortsette med 30 day shred. :(
 
Back
Topp