Ja det ser jeg ! Men men er vel ikke så interessant da kanskjePrøve å få igang skravling. Men litt smådødt hær i kvell![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det ser jeg ! Men men er vel ikke så interessant da kanskjePrøve å få igang skravling. Men litt smådødt hær i kvell![]()
Ja det ser jeg ! Men men er vel ikke så interessant da kanskje![]()
Haha nei eg sei ikkje det då ;PSeie du at æg kje æ interessange :-O fyyyyyy. Kje snillt å sei om felles mnd mammahehe. Neidåååå.
Men er jo mye morsommere for folk som har dialekt daHaha. Måtte bare![]()
Laget 2 middager :-O prøvte meg på å lage lammeskank. Sånn som bare skulle i ovnen så og så lenge. Men det luktet forferdelig, skikkelig mye sener i kjøttet og det virket veldig gummiaktigt. OG det smakte ikke godt. Mannen var enig. Så det havnet i søppla før jeg så laget annen middag.
Blææææ. Nå glømte æg av dialektå. Går litt i surr når æg skravle dialekt hær, men bokmål i dei andre trådaneska kje vær lett
Jeg er god til å snakke den ogsåTakk for det![]()
Men er jo mye morsommere for folk som har dialekt da![]()
Haha, offdå..aldri kjekt når middagen blir mislykka
Må ikkje glømma dialektåhehe!
Ja ikke santViktigt mæ dialektå. Derfor æg likte å finna denne tråen. Kjekt å kunna skriva dialekt innimellom. Kjedele mæ bokmål allti. Vertfall når me he så fiiiine dialekt så mæg :-D
Viktig me dialekt, men kjett med slike som mei som ikke akkurat har noe særpreg. Skulle gjerne snakka som de som er 'innfødt' her, men ække helt der gitt.Viktigt mæ dialektå. Derfor æg likte å finna denne tråen. Kjekt å kunna skriva dialekt innimellom. Kjedele mæ bokmål allti. Vertfall når me he så fiiiine dialekt så mæg :-D
Ja ikke sant![]()
Jeg syns den er veldig finMen av en merkelige gronn så æ folk somregel kje enige i dæ :-D hehe. Æg he vertfall kje møtt mange frå andre plasse i lande så syns dialektå mi æ fin. Men æg syns an æ konge æg![]()
Jeg syns den er veldig fin![]()
Jeg er god til å snakke den også![]()
Viktigt mæ dialektå. Derfor æg likte å finna denne tråen. Kjekt å kunna skriva dialekt innimellom. Kjedele mæ bokmål allti. Vertfall når me he så fiiiine dialekt så mæg :-D
Viktig me dialekt, men kjett med slike som mei som ikke akkurat har noe særpreg. Skulle gjerne snakka som de som er 'innfødt' her, men ække helt der gitt.
Skriftle? Elle he du sjønnt kor æg æ frå. Så kanskje muntleg?
Rogaland ?E du?ja, du va jo nettopp her nere og
![]()
Rogaland ?![]()
Ja de jeg besøkte sa jeg kunne vært derfra![]()
Hehe joaHihi, då kan du jo bare flytta ner då![]()
![]()