Vite kjønnet?

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Da jeg og sambo ble enige om å prøve å få barn ble vi også enige om at vi ikke ville vite kjønnet før det ble født.

Jeg har spurt sambo om han fortsatt ikke vil vite det nå med prøverør. Han så ingen problem med det, så i skal prøve på det ;)

Så så sant vi klarer så skal vi ikke vite kjønnet.

Hvordan er det med dere?
Vite kjønn eller ikke? :)

Jeg er veldig usikker jeg. Er jo veldig koselig med en overraskelse. Den dagen det nærmer seg, så skal jeg tørre å diskutere det :)

Jeg vil vite kjønn:) Da kan jeg bruke tiden til å kose meg med forberedelser og planlegging. Men nå eeeelsker jeg å planlegge og fikse da :))

Jeg vil vite kjønn:) Da kan jeg bruke tiden til å kose meg med forberedelser og planlegging. Men nå eeeelsker jeg å planlegge og fikse da :))

Hehe! Ser den!
Men jeg vil ikke ha en blå gutt eller rosa jente. Vil ha alle mulige farger uansett og prøve å få til ett kjønnsnøytralt soverom. Så det blir forberedelser uansett.

Jeg tror ikke det blir noe problem for meg og sambo. Men mamma og svigermor kommer nok til å rive seg i håret i spenning :p

Jeg er veldig usikker jeg. Er jo veldig koselig med en overraskelse. Den dagen det nærmer seg, så skal jeg tørre å diskutere det :)

Skummelt å snakke om sånt før man har blitt gravid, men jeg syns det er en morsom tanke å prøve å få til ;)

Vi hadde bestemt oss for å ikke vite det, men nå når vi må gjennom så mye og jeg har mistet to ganger, så vil vi vite alt vi kan :-) trenger ikke noen overraskelser.

Jeg er altfor nysgjerrig til å ikke vite;) måtte vite kjønn på førstemann, må det nå å hvis jeg er så heldig å bli gravid igjen:)

Her vil vi begge vite når/hvis den tid kommer tror jeg. Jeg syns det er godt å kunne forberede meg mentalt jeg. Liker ikke rosajente og blågutt opplegget, så det meste blir nok nøytralt her uansett:) men ja, vi vil gjerne vite :)

Litt usikker! Egentlig har jeg tenkt at jeg ikke vil vite, en ekstra overraskelse når h*n kommer, men jeg er alt for nysgjerrig! Så spørs om jeg klarer å holde meg! Kan tenke meg familie/kollegaer/venner kommer til å bli alt for nysgjerrig også :D

Hehe! Ser den!
Men jeg vil ikke ha en blå gutt eller rosa jente. Vil ha alle mulige farger uansett og prøve å få til ett kjønnsnøytralt soverom. Så det blir forberedelser uansett.

Jeg tror ikke det blir noe problem for meg og sambo. Men mamma og svigermor kommer nok til å rive seg i håret i spenning :p
Jeg er ikke blå/rosa jeg heller. Elsker alt grønt og spesielt i pastell!:D Så jeg gleder meg til å tråle nett etter alle mulige ting i herlige farger:) Men noen ting vil jo uansett være mer jentete eller guttete. Blir det traktor eller hjerter f.eks. :D Som et eksempel da:)

Vi ville vite på første barnet. Vi hadde jo prøvd så lenge og måtte ha IVF, og da ville vi vite alt. Er ikke typisk rosa/blå jeg heller, men det er faktisk ikke lett å finne nøytrale klær som jeg liker. Det meste har jeg bestilt på nett og de klærne går også mer mot det ene kjønnet faktisk, selv om de ikke er rosa eller blå. Om vi er heldige og får et søsken, skal vi nok vite da også. Mest mtp om vi må kjøpe nye klær eller ikke :p

Vi ville vite på første barnet. Vi hadde jo prøvd så lenge og måtte ha IVF, og da ville vi vite alt. Er ikke typisk rosa/blå jeg heller, men det er faktisk ikke lett å finne nøytrale klær som jeg liker. Det meste har jeg bestilt på nett og de klærne går også mer mot det ene kjønnet faktisk, selv om de ikke er rosa eller blå. Om vi er heldige og får et søsken, skal vi nok vite da også. Mest mtp om vi må kjøpe nye klær eller ikke :p

Ja, jeg har begynt å se litt på klær - og selv om ikke fargen er kjønnsbestemt er det blonder, sløyfer eller snitt som gjør at noe av barnetøyet blir veldig feminint. Ikke så lett å finne noe som går til begge kjønn. Dessverre. Om dette går veien vil jeg absolutt vite :-)

Skulle vi være så heldig å bli gravide så ja, da skal vi vite det. :) Klarer ikke å vente så lenge uten å få vite det. Må ha kontroll :P

Jeg er altfor nysgjerrig! Så kjønn vil jeg vite :) syns det er skikkelig koselig å vite det faktisk :)

Vil vite kjønn. Vil kunne snakke om den i magen uten å si "den" (heller "hun" eller "han", og hjemme med mannen - navnet vi har planlagt til gutt/jente, men det offentliggjøres ikke før fødsel).

Om jeg er så heldig å bli gravid, vil vi absolutt vite kjønn. Da skal rom males og det skal planlegges jeg er en planlegger uten tvil :)

Vi trakk lodd med første , jeg ville ikke vite mens mannen ville vite så vi viste med første.

Med nr to visste vi ikke å det var sååååååå gøy. Kunne gått igjennom alt en gang til bare for å oppleve spenningen. Var helt fantastisk spennende å det magiske øyeblikket da vi fikk vite hva det var <3

Vi trakk lodd med første , jeg ville ikke vite mens mannen ville vite så vi viste med første.

Med nr to visste vi ikke å det var sååååååå gøy. Kunne gått igjennom alt en gang til bare for å oppleve spenningen. Var helt fantastisk spennende å det magiske øyeblikket da vi fikk vite hva det var <3
Det må ha vært ett helt vanvittig svangerskap og spennende fødsel da! :D Har lyst å ha det sånn selv, elsker overraskelser ;) Vi får se hvordan det blir, hvis det blir noe <3

Back
Topp