Hva i alle dager skal jeg lage av god mat til mannen og meg på fredag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir så jeg gjør detTenkte på det samme jeg også![]()
YesDet går an selvfølgelig![]()
Lurer litt på kanelboller jeg. Eller boller med gul krem i midtenJeg hadde alt. Blir nok bare vanlige hveteboller, om jeg ikke slår til med kanelboller da![]()
God ideDet blir så jeg gjør det![]()
Boller med gul krem er veldig godtLurer litt på kanelboller jeg. Eller boller med gul krem i midten
hm var det daHva i alle dager skal jeg lage av god mat til mannen og meg på fredag?
F. Eks barselbesøkYeseller lage bunnen og fryse den så har du til en annen gang
Men da er det jo en praktisk løsningVi har en bil (foreløpig), og bussrutene her er dårlige.
Er 4 km til togstasjonen og skolen til gutten.
På den veien må man bytte buss en gang og vente 18 minutter på neste.
Jeg kjører mannen og frøkna til toget, og eldsten på skolen.
Da har jeg bilen dersom jeg skal handle, shoppe eller finne på noe annet i løpet av dagen
Godt spørsmålHva i alle dager skal jeg lage av god mat til mannen og meg på fredag?
Biff fylt med sopp, hvordan gjør du det?hm var det da
Biff stragonoff?
Chilli con carne?
Biff med fylt sopp, ovnsbakte potetbåter og noe saus?
Ja greit med ting på lurF. Eks barselbesøk![]()
Det går også anYeseller lage bunnen og fryse den så har du til en annen gang
Vet ikke helt, muligens fugl...Godt spørsmål
Hva har dere lyst på da? Kjøtt eller fisk ?
Åååh! Det er så godtLurer litt på kanelboller jeg. Eller boller med gul krem i midten
nei..hehe. er ikke så god å skrive ser jeg.Biff fylt med sopp, hvordan gjør du det?
hehe ja det er lett forDet går også anmen regner med det er noen som blir fristet
![]()
Vi har 3 mil til jobben i Oslo.Men da er det jo en praktisk løsning
Skulle ønske vi hadde tog muligheter her også...for bussforbindelsene er ikke noe å skryte av her..er 4mil inn til Trondheim og gubben pendler hver dag..nå samkjører han med sin bror som har el-bil,men tidligere måtte han ta buss halv 6 om morningen og var ikke på jobb før 7![]()
Det er helt sant.
I morgen skal jeg prøve meg på en tidligvakt gitt. det kan bli interesant![]()
Sånn sett.nei..hehe. er ikke så god å skrive ser jeg.
Biffen for seg.
Og så champingon med fyll![]()
Chili con carne! Takk for tips! Jeg har en god porsjon i fryseren, den skal jeg jammen ta opp til meg og ungene på lørdaghm var det da![]()
Biff stragonoff?
Chilli con carne?
Biff med fylt sopp, ovnsbakte potetbåter og noe saus?