Rett fra barnemunn

Synnis

Flørter med forumet
Jeg ler meg ihjel av alt de små klarer å lure ut av seg..
Har bare lillemann på 4 mnd, så han sier ikke stort enda. Men kanskje dere som har storesøsken har kommet med noen gullkorn? :D

Hadde en 3åring i bhg der jeg jobber som tok meg på puppene hele tiden, så sa jeg at de var mine, og at jeg ikke ville at han skulle ta på de. Da svarte han bare: det må jo være lov å kjenne litt da:hilarious:
 
Last edited:
Hehe.. Jeg skriver ned det meste så leser jeg det opp til dem når de blir større:p
- eldste da han var 4 mens vi gikk en tur på vinteren så slapp han en promp og sa " det der var så deilig, det varmer rompa når det er så kaldt".
- mellomste 5 år da jeg klarte å treffe på en fugl på motorveien: "det fortjente han! Han har kostet oss masse penger og energi på å vaske bilen hvergang han bæsjet på den"
- minste da det regnet en dag: " åh se, Gud tisser":confused:
 
Hehe.. Jeg skriver ned det meste så leser jeg det opp til dem når de blir større:p
- eldste da han var 4 mens vi gikk en tur på vinteren så slapp han en promp og sa " det der var så deilig, det varmer rompa når det er så kaldt".
- mellomste 5 år da jeg klarte å treffe på en fugl på motorveien: "det fortjente han! Han har kostet oss masse penger og energi på å vaske bilen hvergang han bæsjet på den"
- minste da det regnet en dag: " åh se, Gud tisser":confused:
Hehe.. Jeg skriver ned det meste så leser jeg det opp til dem når de blir større:p
- eldste da han var 4 mens vi gikk en tur på vinteren så slapp han en promp og sa " det der var så deilig, det varmer rompa når det er så kaldt".
- mellomste 5 år da jeg klarte å treffe på en fugl på motorveien: "det fortjente han! Han har kostet oss masse penger og energi på å vaske bilen hvergang han bæsjet på den"
- minste da det regnet en dag: " åh se, Gud tisser":confused:
hahaha! Så herlig :D
 
Jeg ler meg ihjel av alt de små klarer å lure ut av seg..
Har bare lillemann på 4 mnd, så han sier ikke stort enda. Men kanskje dere som har storesøsken har kommet med noen gullkorn? :D

Hadde en 3åring i bhg der jeg jobber som tok meg på puppene hele tiden, så sa jeg at de var mine, og at jeg ikke ville at han skulle ta på de. Da svarte han bare: det må jo være lov å kjenne litt da:hilarious:
Haha :)
 
Ikke akkurat gullkorn men veldig søtt! Har en kunde på jobben som da var 6 år. Han spurte meg plutselig hvor han kunne få tak i fakturaer for han måtte sende regninger til alle kundene sine som ikke hadde betalt for hans snekkerarbeid før bedriften hans gikk konkurs. Ikke at det gjorde så mye for han hadde kapital nok til å starte på nytt!
Han er såå voksen i språket, og later som han han driver snekkerfirma! Uten tvil min favorittkunde!
 
Back
Topp