Ja hurra for gde nyheterHurra for gode nyheter
Vil du dele med oss?![]()
Delt lenger opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hurra for gde nyheterHurra for gode nyheter
Vil du dele med oss?![]()
Så gøyDa har jeg vært hos optikeren. Ble bestilt nye briller,(bruker linser til daglig,men vil ha noe æ varierer i). Greit å være venn med han også,fikk kunde & vennerabatt,så sparte 2000,-![]()
Nå gledes det til jeg kan hente brillene![]()
Det er herligjeg har 100 meter til min mamma
![]()
Ja,og i allefall når jeg har så dårlig synSå gøy. Ja alltid kjekt å få rabatter
. Kan fort bli dyrt med briller
![]()
Stakkarshva feiler det han?
Ah trodde du kjøpte i butikk jeg
Ja viktig å bli prioritert da! Vet de hva som er galt eller?Henvisninga ble sendt torsdag,står tydeligvis haster i den for jeg har time 6.okt . de har egentlig 3 mnd ventetid.
Har vel også noe med hvor alvorlug det er i forhold til når man får time da
Han er 8 1/2 måned.
Åh må det her også:-/. Får prøve å gjøre litt når mini sover:-/. Er så utrolig kjedelig:-/
Oi. Nærmere enn ossDet er herligjeg har 100 meter til min mamma
![]()
Nope, minstemann har begynt å kaste opp![]()
Ååh hva har du i styrke?Ja,og i allefall når jeg har så dårlig syn![]()
Mens jeg er lykkelig over at min bor lengre unnaÅåå, jeg og vil ha det sånn!![]()
Æsj da...var han trøtt?Da har vi vært på babysvømming. Til tross for en powernap på ca 20-30 min før vi dro var han sutrete og trøtt i svømmehallen. Og skikkelig mammandalt. Passet han absolutt ikke at mormor skulle hjelpe han å få på han klær.
God ettermiddagGod dagda er litt jobbing med kake igjen
Oi mye rabatt detDa har jeg vært hos optikeren. Ble bestilt nye briller,(bruker linser til daglig,men vil ha noe æ varierer i). Greit å være venn med han også,fikk kunde & vennerabatt,så sparte 2000,-
Nå gledes det til jeg kan hente brillene![]()
Søteste![]()
Er den ikke skjønn?
Gave til snuppa![]()
Jippi, så flottTime hos ønh lenge før jeg trodde
God dag jenter
Snuppa er bedrebare snørr som må suges ut for hun får det ikke ut selv. Feber borte og matlyst
3 og en halv time til mormor kommer å henter henne så vi kan dra ut å spise![]()