Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt daJa,skal ikke klage på at vi ikke har det vi i allefallher planlegger jenta mye av fritiden sin selv
så ble overnatting til ei venninne i natt også drar hun til farmor/farfar senere i dag
![]()
Åh, det må være stas med frisøryrket!Vi har brud på salongen I dag. Jeg sitter driver å smugtitter![]()
Sovet godt?God morgen folket![]()
Ja, minstemann er først utHuff ja. Nå er det minsten som har:/?
Er det ikke utrolig typisk?!Det gikk den friuka liksom:-(
God formiddagGod morgen!
Jeg har stått opp med ungene i dag siden samboer var på rangel i går![]()
Vi la oss samtidig da siden han kom hjem da jeg var på vei i seng ;-)
Men en flott dag å stå opp først på når frøkna våkner 8 og ligger og døser med meg til nesten 9 ;-)
Storebror hadde visst stått opp 7.50, men det er jo en time lenger enn vanlig på han og ;-)
Får vel få opp samboer snart og ;-)
Hva har skjedd nå??Blir kvalm av enkelte mennesjer,nå skal jeg jaggu handle mer på stormberg
Ja ellers blir jeg helt ødelagtGodt det ble litt søvn
Hvordan er formen?God morgen!her var jeg oppe kl 0717! Det er sjeldent snuppa står opp så seint!!
Jada de timene jeg sovJa ellers blir jeg helt ødelagt
Har du sovet godt da?
Har laget innlegg på generelt. De blir kalt landssvikere,boikottes osv for de hjelper flyktningerHva har skjedd nå??![]()
Er avhengig av noen timer for å fungere jaGreit å få sovet litt da![]()
Så deilig da!God morgen!her var jeg oppe kl 0717! Det er sjeldent snuppa står opp så seint!!
Ja, aldri vært borti slik før!Må være to infeksjoner da? For er jo ikke typisk omgangssyke og starte med to dager feber?
God bedring! Og tvi tvi for resten! Mye håndvask, klor og sprit!!
Det var dødt her i går, så overrasker meg ikke.Hadde dere pase i går? 6600 innlegg..![]()