Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg så tråden din så var det to ting som jeg ville nevne! Og det er de to du nevner herJeg savner Shiobrusen (den var så god) og den Disneysjokoladen med figurer av hvit og vanlig sjokolade. Nam.
Når jeg så tråden din så var det to ting som jeg ville nevne! Og det er de to du nevner her![]()
Jeg savner Shiobrusen (den var så god) og den Disneysjokoladen med figurer av hvit og vanlig sjokolade. Nam.
ÅåhDinosaurkjeks. Har de på gran canaria og det var barndomsminner detPepsi twist
![]()
Å så kjiptÅåhikke snakk om dinosaur kjeks engang, de har vært en av mine cravings i begge svangerskap, så det er helt utrolig frustrerende å ikke få tak i noen steder!
![]()
Samme her!!Jeg savner Shiobrusen (den var så god) og den Disneysjokoladen med figurer av hvit og vanlig sjokolade. Nam.
Ååånam!! Shiobrus med fersken smak ❤❤❤Jeg savner Shiobrusen (den var så god) og den Disneysjokoladen med figurer av hvit og vanlig sjokolade. Nam.