Skravletråd lag HotMamas

Har vi fått noen til å sende inn? Jeg kan sikkert gjøre det etterpå
Hadde du hatt tid til det hadde det vært supert :) Jeg spurte nettopp på felles skravle om hvilke tall som skal leveres siden jeg ble litt usikker.. Er vi kun 3 på laget nå? Kunne ikke se at flere enn 3 har levert vekt for uke 5
 
Hadde du hatt tid til det hadde det vært supert :) Jeg spurte nettopp på felles skravle om hvilke tall som skal leveres siden jeg ble litt usikker.. Er vi kun 3 på laget nå? Kunne ikke se at flere enn 3 har levert vekt for uke 5

Jeg ser fire, men tror ikke Bruker625tin leverte innenfor fristen. Så ikke noe når jeg sjekket klokka tre, og står at innlegget ble redigert 16.11
 
Er kanskje på tide med sammenslåing av lag? Hvis vi kommer sist og innleveringen til Bruker25tin ikke blir godkjent blir dere bare to igjen!
 
Huff, jeg glemte helt av å levere vekt idag :/
 
Jeg ser fire, men tror ikke Bruker625tin leverte innenfor fristen. Så ikke noe når jeg sjekket klokka tre, og står at innlegget ble redigert 16.11

Oi, då er vell eg ute. Eg har ikkje vore inn å redigert kl 16.11. Så det skjønna ikkje eg.

Vekta mi står uannsett bom stille. Med 1500 kcal kvar dag. Veit ikkje om eg skal ete meir eller mindre.
 
Oi, då er vell eg ute. Eg har ikkje vore inn å redigert kl 16.11. Så det skjønna ikkje eg.

Vekta mi står uannsett bom stille. Med 1500 kcal kvar dag. Veit ikkje om eg skal ete meir eller mindre.

Ser ut som du er med videre :) klokkeslettet som vises er en time feil, så var redigert 15.11. Så det stod 15.55 på innlegget mitt, og vet jeg redigerte fem på tre.
 
Hva skal vi ha med på utfordringen?
 
Synst det er vanskelig å komme på.

Bonus: 15 min styrketrening 3 ganga for veka gir ?100?poeng?

5 for dagen? Frukt/grønnsake.
Bra forslag :) Vi må vel ha med snopfri dag 25 poeng, og evt bonus på 50 poeng for snopfri uke :)

Så kanskje poeng for trening, 5 poeng for 5 min med trening :)

Skal vi ha med poeng for 1 liter vann per dag?
 
Bra forslag :) Vi må vel ha med snopfri dag 25 poeng, og evt bonus på 50 poeng for snopfri uke :)

Så kanskje poeng for trening, 5 poeng for 5 min med trening :)

Skal vi ha med poeng for 1 liter vann per dag?

Ja, det er greit for meg. Skal vi øke noko poeng, fks snopfri sann at det blir meir motiverende?
 
Ja, det er greit for meg. Skal vi øke noko poeng, fks snopfri sann at det blir meir motiverende?

Godt forslag! Det trenger jeg ;) Ellers likte jeg utfordringen om å komme seg ut hver dag.
 
Godt forslag! Det trenger jeg ;) Ellers likte jeg utfordringen om å komme seg ut hver dag.
Utfordring om å komme seg ut var genial:) Kan noen legge ut?? Jeg måtte plutselig på jobb i natt så rekker ikke å legge ut noe før i morgen ettermiddag og det blir vel litt seint..
 
Hei hei! Kommer det noen utfordring før i morgen? :)

Nettet har vært nede her så har ikke fått lagt ut noe før nå. Så får krigsleder avgjøre om det blir noe utfordring eller ikke. Er jo godt over fristen for å publisere nå.
 
Nettet har vært nede her så har ikke fått lagt ut noe før nå. Så får krigsleder avgjøre om det blir noe utfordring eller ikke. Er jo godt over fristen for å publisere nå.

Det er jo stort sett det samme som det alltid har vært, så regner da med at det skal gå? :)
 
Så var det den dørstokkmila da...
 
Planleggingsdag i barnehagen, så nå går ferden snart til mormor og ut på skogstur.
 
Nei, eg klare ikkje å gå meir ned i vekt. Har gått ned 12 kg, men no stått i ro i fleire veke. Er det fleire her som har gått på Grete rode?
 
Back
Topp