Regner som regel alltid alle andre veier enn vannrett her når det regner:-/Oj, nå regner det sidelengs. Huttetu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner som regel alltid alle andre veier enn vannrett her når det regner:-/Oj, nå regner det sidelengs. Huttetu
Mye for smått? God shopping:Ryddet i klærene til mini og funnet ut at han trenger klær. Ellers skal vi innom fotografen hvor vi tok bildene av mini og velge det vi vil ha. Og må handle litt mat tenker jeg
. Du da?
De var stilige!![]()
Yes gjør det gitt. Må få henvisning til ønh
Kanskje tenne litt lys her ogsåÅ ja det er det så absolutt
Men ble jo alt for mett daHøres godt ut.
Hva hadde du i pannekakene, og hvilken type ostekake?
Håper jeg også ellers blir jeg kokoHåper de finner utav det og det blir bedre snart da![]()
Må ha flere jeg fant jeg utKanskje tenne litt lys her også. Har en del
. Bare få mini til å sove først
![]()
Håper jeg også ellers blir jeg koko
Nei ikke når det piper sånnJa, forståelig det... Ikke gøy å gå rundt sånn i lange tider![]()
Er ikke vannrett og sidelengs det samme?Regner som regel alltid alle andre veier enn vannrett her når det regner:-/
Med safarikjeks har jeg ikke hørt om.Men ble jo alt for mett da
Jeg hadde rørte blåbær og bacon i pannekakene. Så hadde vi lagd rennende ostekake til dessert senere på kvelden. Den med safarikjeks![]()
Ja, det er veldig enkeltMed safarikjeks har jeg ikke hørt om.
Må nesten prøves
Veldig mye for småttMye for smått? God shopping:
Ja, det er veldig enkelt
Lages på få minutter og topper med Kiwi![]()
Satser på det daHåper de er gode ogkjøpte de på nett, så får de i posten
![]()
Med safarikjeks har jeg ikke hørt om.
Må nesten prøves
Mente loddrett:-D. Gikk litt fort i skrivingen herEr ikke vannrett og sidelengs det samme?
Har regner det bare nedover, også kaldt loddrett i dag
Mistenker noe sånn tinitusoppleggUff, nei![]()