Vintersko til skolebarn

Hva får de i år? Min vil gjerne ha noen litt kule goretex.

Kjøpte alt for Store i fjor så disse passer enda (har bare ulik farge)
ImageUploadedByBV Forum1442426240.124481.jpg

Tenker jeg kjøper dockboots eller cherrox i tillegg ;)
 
Kjetil jansrud sine er kule:) de hadde vi i fjor og skal kjøpe på nytt i år
 
Ja de har jeg sett på men blir ikke de litt lave?
Spørs til hvilken bruk da. Jeg synes ikke de er så lave, også er de nye finere enn de vanlige høye. Litt mer anvendelig liksom ImageUploadedByBV Forum1442427005.159731.jpg
Her ser du sammenlignet med vanlig goretex joggesko.

Her er det veldig lite (så og si aldri) snø, så trenger ikke sko som går så høyt opp. Men tenker som sagt å ha cherrox e.l. Til snøleik/leik i bløt snø!
 
Jeg har ikke tenkt på vintersko ennå, men hu har noen viking og et merke til som vi har arvet de er kun prøvd men aldri brukt. Så se om de passer før jeg kjøper noe.
 
Eg har tilsvarande til meg sjølv, elskar strammemekanismen, beste vinterskoene eg nokon gong har hatt!

Lille får som regel Ecco, ho har så smale føtter at det ikkje er noko anna som passar. Eldste hadde vel Viking i fjor trur eg. Får sjå kva som dukkar opp i år.
 
Viking som skole/lekesko, og dc som litt mer kule/pene sko ;) synes det er greit med to par begge er Gore tex så de kan brukes ute i snøen.
 
Hun ønsker seg Timberland Mukluk til de kaldeste og våteste dagene. Tiåringer begynner å bli for store for cherrox, men disse tillater cherrox-lek likevel. Blir det lang vinter, trenger hun et par til... Sorell, kanskje?
 
Vesla her har veldig lyst på Uggs-lignende sko. Har noen på eurosko, som er vanntette. Er litt usikker enda, da hun alltid har pleid å ha goretex. Men må vel kanskje innfinne meg med at hun blir eldre. :rolleyes: hun blir 9 i vinter.
 
Kjøpte noen i går på mani, Typ høst sko, leaf sine, de var kule og kjempe lette. og ikkje så grusomt dyre ;) 5åringen var kjeeeempe fornøyd ;) hun har så grusomt smale føtter så sliter veldig med å finne sko som sitter skikkelig på foten,men disse var helt super :)
 
Bestilte et par billige fra zalando. Hun trenger ikke all verdens, bare noe som er varmere å ha på, og holder snøen unna. Hun fikk velge sko selv :)) Satt sammen og bestilte.
 
Det blei Viking på eldste og Ecco på lille. Var goretex-tilbud på skobutikken før helga.
 
Back
Topp