Twinkle's babydagbok nr 2 ♡

Uff, nei, det får ikke lov til å bli så mye dramatikk mot slutten denne gangen altså! Denne gangen skal det gå på skiiinner :D
 
Uff, nei, det får ikke lov til å bli så mye dramatikk mot slutten denne gangen altså! Denne gangen skal det gå på skiiinner :D
Og når jeg føder og alt går på skinner skal du være skikkelig gravid :D
 
11+0

Ny uke jo!! Gynekologen min blir ikke helt enig hvor langt jeg er på vei så jeg følger min egen frem til oul jeg :)

Egentlig ikke så mye nytt. Humøret er mye bedre! Føler meg mye lettere. Ganske kvalm men kaster ikke opp. Jeg bare har litt dårlig matlyst og er fryktelig sliten om dagen. Mannen jobber overtid hver eneste dag nå så jeg og O er alene og selvom hun er kjempe snill blir man sliten altså! Sliter litt med menssmerter og veldig illeluktende urin og utflod. Akkurat som sist ... Liker ikke :( Infeksjon som starta all dritten (ja,jeg kaller det dritten) sist. Men vi er positive :D Lege til uka og da sender hun over alt til sykehuset. Spent på når jeg får brev i posten :)
 
Ligger i sengen og drømmer meg bort til april litt! Gleder meg sånn til og se O som storesøster ♡ Hvordan er den nye babyen, ligner den på søstra si eller ser den helt annderledes ut.

Jeg gleder meg til og amme igjen ♡ Siden O og jeg hadde det tøft og var syke etter fødsel var vi nødt og gi litt flaske sammen med amming. Men det gjorde ingenting ♡ Hun så seg ferdig med amming etter 3,5 mnd så denne gangen vil jeg holde på lenger. Men igjen kommer jeg ikke til og stresse med, man får ta alt som det kommer.

Lurer også på hvem som gjemmer seg inni her. Lillebror eller lillesøster ? Jeg kan nesten ikke tro at jeg skal bli mamma til to :) Tenk og være så heldig! Håper også jeg får en helt naturlig fødsel denne gangen som sist. Gleder meg egentlig mest til og føde av alt :)

Natti natt fra oss ♡
 
Jeg skjønner godt du er spent, jeg er til og med spent på den nye babyen din. Hvis han eller hun bare ligner ørlite grann på O, kommer det til å være en fantastisk vakker baby :)

Har du begynt å merke at buksene er blitt trangere eller kan det fortsatt skjules?
 
Jeg skjønner godt du er spent, jeg er til og med spent på den nye babyen din. Hvis han eller hun bare ligner ørlite grann på O, kommer det til å være en fantastisk vakker baby :)

Har du begynt å merke at buksene er blitt trangere eller kan det fortsatt skjules?
Har litt på følelsen at de kommer til og ligne bittelitt ♡ Nesten alle babyer i min familie ligner på meg som baby :p

Ja, tenker jeg må til byen og kjøpe litt gravid klær. For gjett hvem som ga bort nesten alt av gravid klær til uff en uke før positiv test ?
 
Sitter og venter på ul. Får alltid panikk, er alene og liker det ikke. Tenk om plutselig hjerte har sluttet og slå? Eller lille ikke vokser ? Siste gang jeg drar på ul alene.
 
Sitter og venter på ul. Får alltid panikk, er alene og liker det ikke. Tenk om plutselig hjerte har sluttet og slå? Eller lille ikke vokser ? Siste gang jeg drar på ul alene.

Huff, så dumt at du ikke fikk med deg noen. :( Skulle gjerne vært der for deg jeg altså, men litt dumt å møtes sånn første gang. :p

Håper alt er bare bra i magen, og bare gode nyheter. ❤️
 
Huff, så dumt at du ikke fikk med deg noen. :( Skulle gjerne vært der for deg jeg altså, men litt dumt å møtes sånn første gang. :p

Håper alt er bare bra i magen, og bare gode nyheter. ❤️
Det kunne enten blitt ett fryktelig koselig møte eller ett veldig tårevått ett :p

Men alt var bra ♡ Lille babyen hoppa rundt og vifta med beina sine for meg :)
 
Det kunne enten blitt ett fryktelig koselig møte eller ett veldig tårevått ett :p

Men alt var bra ♡ Lille babyen hoppa rundt og vifta med beina sine for meg :)

Da hadde det jo blitt veldig koselig! :D

Så herlig at alt var bra! ❤️ Hvor langt på vei ble du målt til i dag da? Og når skal du neste gang?
 
Da hadde det jo blitt veldig koselig! :D

Så herlig at alt var bra! ❤️ Hvor langt på vei ble du målt til i dag da? Og når skal du neste gang?
I dag ble jeg målt til bare 10+5 mens jeg egentlig er 12+0. Men han sa jeg skulle følge mens termin frem til oul :) Er ikke så stressa med dwt lenger. O ble målt til uke 38 4 dager på overtid :p Men fy søren for en forskjell på baby på 2 uker altså :eek: Han sa han slapp meg fri nå og skulle ringe dersom det kom blod eller noe annet. Legen min sendte henvisning til SIV i går så regner egentlig med en ul der før oul pga bmi. Fikk hvertfall det sist :)
 
I dag ble jeg målt til bare 10+5 mens jeg egentlig er 12+0. Men han sa jeg skulle følge mens termin frem til oul :) Er ikke så stressa med dwt lenger. O ble målt til uke 38 4 dager på overtid :p Men fy søren for en forskjell på baby på 2 uker altså :eek: Han sa han slapp meg fri nå og skulle ringe dersom det kom blod eller noe annet. Legen min sendte henvisning til SIV i går så regner egentlig med en ul der før oul pga bmi. Fikk hvertfall det sist :)

Hvorfor ekstra UL pga BMI?

Den har da vokst perfekt mellom hver UL nå? Da er det jo uansett ingen grunn til stress nei! :D
 
Hvorfor ekstra UL pga BMI?

Den har da vokst perfekt mellom hver UL nå? Da er det jo uansett ingen grunn til stress nei! :D
Pga jeg har bmi over gjennomsnittet så var jeg på ul pga det. Fikk ikke høre noe annet av sykehuset hele svangerskapet. "Nå må du ikke FORTSETTE og drikke cola og spise potetgull HVER dag". Da ble jeg så sur at jeg faktisk hevet stemmen litt :p Spiser det såvidt i helgene og drikker ikke cola. Det er så kjedelig og alltid måtte forsvare seg.

Den vokser heldigvis kjempe fint fra gang til gang ♡ Ikke lenge til din tur nå :D
 
Pga jeg har bmi over gjennomsnittet så var jeg på ul pga det. Fikk ikke høre noe annet av sykehuset hele svangerskapet. "Nå må du ikke FORTSETTE og drikke cola og spise potetgull HVER dag". Da ble jeg så sur at jeg faktisk hevet stemmen litt :p Spiser det såvidt i helgene og drikker ikke cola. Det er så kjedelig og alltid måtte forsvare seg.

Den vokser heldigvis kjempe fint fra gang til gang ♡ Ikke lenge til din tur nå :D

Jezzzez. De bare antok at du spiste potetgull og drakk cola??? At det er mulig. Jeg er over normalvekt, så da får jeg kanskje høre det jeg og. :rolleyes: Får se hva de sier på mandag. :p

Håper jeg får en like hyggelig UL-rekke som deg. :D
 
Jezzzez. De bare antok at du spiste potetgull og drakk cola??? At det er mulig. Jeg er over normalvekt, så da får jeg kanskje høre det jeg og. :rolleyes: Får se hva de sier på mandag. :p

Håper jeg får en like hyggelig UL-rekke som deg. :D
Altså, en ekstra ul her og der gjør jo ingenting det ? De antok det ja :p Men siden de var så på meg om det dro jeg frem at de med høy bmi har krav på overtidskontroll seneste 5 dager over termin og skal gå maks 7 dager over ;)
 
Altså, en ekstra ul her og der gjør jo ingenting det ? De antok det ja :p Men siden de var så på meg om det dro jeg frem at de med høy bmi har krav på overtidskontroll seneste 5 dager over termin og skal gå maks 7 dager over ;)

Ekstra UL gjør ingenting, men stygge kommentarer kan de spare seg for. Må jo snakke med pasienten før man vet hva som er hva? :rolleyes:

Smart trekk! ;) :D
 
Ekstra UL gjør ingenting, men stygge kommentarer kan de spare seg for. Må jo snakke med pasienten før man vet hva som er hva? :rolleyes:

Smart trekk! ;) :D
Ja, de må passe munnen sin litt :p
 
Så deilig at alt så bra ut på UL :D Bare å senke skuldrene og slappe av nå. Hvis du klarer ;) Hurra ♡
 
Back
Topp