Du må jo fortelle hva du har shoppet?!Da har jeg fått shoppet litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må jo fortelle hva du har shoppet?!Da har jeg fått shoppet litt![]()
Vi skal til mamma og slappe avMinst mulig stressnesten ferdig med alle gavene. Nå gjenstår det bare å finne ut hva vi skal gjøre på julaften
Jeg ogBorraså skal jeg ta et hull til på torsdag. Har visst veldig sensitive tenner
Det blir nok koseligVi skal til mamma og slappe av![]()
Så koseligVi skal til mamma og slappe av![]()
Stemmer det, når i desember var det?Samme gjør jegog har jo også en desemberbursdagsunge
![]()
Er ikke det noe han bør klare selv ?Lurer på om jeg skal rydde rommet til gubben?
Vi gjorde nok ikke så myeHva gjorde dere på 3 års dagen med mannen?er så usikker
kake har vi på selve dagen, men må ta det i helgen siden dagen er midt i en ukedag
![]()
Så flott han får hjelpJeg er glad på broren min sine vegne som ble lagt inn på ahus og nå sjekker de hvorfor han kaster opp hver dag. Endelig får han hjelp![]()
Jeg har shoppe kløe!!!Du må jo fortelle hva du har shoppet?!![]()
Hva spiste du?Sitter og venter på at vannet skal koke slik at jeg får ordnet meg litt lunsj. Er ganske sulten.
Det er det helt klartDesember er en veldig koselig måned dersom man slipper å stresse![]()
Det burde da han klare selvLurer på om jeg skal rydde rommet til gubben?
Det er ikke uvanligJeg har shoppe kløe!!!
Det blir nok koselig![]()
Veldig koselig.Så koselig![]()
Eg e hjemma. Ska hæmta gutten i bhg snart. Eller ikkje mye planer her.Er på jobb fram til kl 1830da er det foreldremøte i barnehagen!
Du da?![]()
Jeg oghun unngår å bruke det borret som dirrer for det gjør så vondt i hele munnen min da
![]()
ÅjaLurer på om jeg skal rydde rommet til gubben?
Ja takkGratulerer så mye![]()