Lolo
Forumet er livet
Oi, det var uvanlig lenge!HeheGått over 2 timer... Hvor blir det av strømmen vi liksom betaler for å ha??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var uvanlig lenge!HeheGått over 2 timer... Hvor blir det av strømmen vi liksom betaler for å ha??
Den er fin. Jeg våknet en vintersnatt av at det suste i vannrørene. Da var det bare til å lete etter vannet. Kjelleren var oversvømt.Vannlekkasjer er noe dritt:-/. Foreldrene mine har hatt ett par av de. Å våkne søndag morgen med kjellerstuen halvfull i vann omtrent er ikke kult:-/. Faren min trodde meg ikke når jeg gikk opp og sa det var litt vått på gulvet i kjelleren for å si det mildt![]()
Tror jeg må si ille.Det er jævlig :/ har du ille eller moderat?
Mhm.... Den kommer sånn innimellom, men bare i sånn 5-60 sekunder...Oi, det var uvanlig lenge!
Kjipt! Vet ikke hvor lang tid det må gå før dere har krav på kompensasjon?HeheGått over 2 timer... Hvor blir det av strømmen vi liksom betaler for å ha??
Fordi jeg har lyst til å tjene pengerHvorfor gjør dere det ?
Med sukker påLitt av hvert![]()
Jøss, så merkelig!Mhm.... Den kommer sånn innimellom, men bare i sånn 5-60 sekunder...
Bare hyggeligDa gjør jeg det. Takk for råd og tips altså! Nå håper vi på bedring! merka du bedring fort forresten?
Du er skrudd sammen feilNei vet,men er nå sånn jeg er skrudd sammen![]()
Jepp, finnes ikke bedre![]()
Ha en super natt du ogsåDa er det natta her. Sov godt alle når dere legger dere![]()
Nei, men bare denne tråden har nesten 1500 innlegg i dag. Så kanskje vi har en del innlegg totalt på forumet i dag og får fine hint i morra?Ser ikke ut til at vi klarer målet..
En helt sinnsykt mølle det skal i gjennomSånne prosesser er lange!!
Nam, namNystekt brød med geitost![]()
Åh ja. Enorm papirmølle og byråkrati...En helt sinnsykt mølle det skal i gjennom![]()
Smart detFordi jeg har lyst til å tjene penger
Og jeg har lyst til å utvikle et boligfelt for å få flere lekekamerater til gutta mine![]()