Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke spist sjokolade siden 20.aug
Du er råflinkIkke spist sjokolade siden 20.aug
Så flink du har vært!!
D går greit nok her og. Blir litt sjokolade i løpet av uken, men ikke masse, og holder meg innenfor kalorimengden jeg skal.
Så flink du er! Her har det vel gått 1,5 uke eller noeIkke spist sjokolade siden 20.aug
Ingen godteri i det hele tatt herSå bra
Så flink du er! Her har det vel gått 1,5 uke eller noemen spist noen biter med smågodt på lørdager da
![]()
Veldig bra jobbet, vurderer å kutte det helt ut selv.. Men tror jeg må vente noen uker førstIngen godteri i det hele tatt her![]()
Lykke tilVeldig bra jobbet, vurderer å kutte det helt ut selv.. Men tror jeg må vente noen uker først![]()
TakkLykke til![]()
Jeg var avhenig i flere måneder, det var skikkelig ille.. Kunne trykke en stratosplate/6pk kvikklunsj i trynet på et kvarter.. Og jeg MÅTTE ha det.. Jenta mi ble oppmelka (?) på sjokolademelk![]()
Lenge siden er det du fødte?Sånn har jeg og vært siden fødselen, men jobber med det.
Lenge siden er det du fødte?
Det var virkelig ille å avvennes...
Får håpe jeg klarer å holde meg unna denne gangen!
Tror det tok 8-9 mnd her.. Hvis det er en "trøst"6 mnd.. Greier nesten ikke å gå uten mandag til fredag![]()
Tror det tok 8-9 mnd her.. Hvis det er en "trøst"![]()
Nå har jeg påbegynt ny snopefri uke![]()
Jeg har spist en peanøttkubbe idag![]()