Hva med en VOGNTRÅD jenter :D?

Ja! Den var visst veldig ren og pen. Nesten ubrukt bag-del :) Syår foreløpig hos svigermor, men får den vel hjem neste helg :D Utrolig deilig å ha det unnagjort!
Så gøy!! :) Gratulerer! :D Gøy når ting begynner å komme i hus! hihi :)
 
Takk! Ja, utrolig deilig :D Mannen lurte på om ikke han kunne handle vogn og barnesete og sånn mens jeg lå på sykehuset etter fødsel ;) Nope!
Herregud, er han GAL! Hahaha :)

Tror min hadde fått helt panikk om HAN skulle ut og velge noen av delene.. Enten det var før eller etter fødsel. Hihi :)

Nei, du må jo være med å velge! Også er det jo litt å glede seg over dèt og, mens man venter. Kunne handle inn - litt etter litt :)
 
Her blir det bugaboo buffalo eller Stokke trailz, men klarer ikke bestemme meg. :rolleyes:
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Her blir det bugaboo buffalo eller Stokke trailz, men klarer ikke bestemme meg. :rolleyes:
Vet om ei som har bugaboo og ei som har trailz. Trailz har større handlekurv og babybagen er mye høyere opp, på bugaboo er babybagen veldig lav. Men bugaboo har en større og mer komfortabel sittedel. Så det kommer ann på hvilken del du synes er viktigst. Trailz har også større fronthjul, noe som er lurt om du skal ut i mye slaps og snø.

Har sett på begge selv og syns det er kjempevanskelig. Luker egentlig trailz best, hvis jeg bare skulle hatt til baby, men tror ikke den er luke praktisk til større barn. Mulig jeg tar feil. :)
 
Ja, og jeg vet. Men har en Brio Happy fra før som har både stor sittedel og rustet for komfortabel soving. Må bare ha en ny til vinterføre :)
Åh perfekt da! Har veldig lyst på Trailz selv, men er rett jeg må ha to vogner da, og det blir litt dyrt :p
 
Åh perfekt da! Har veldig lyst på Trailz selv, men er rett jeg må ha to vogner da, og det blir litt dyrt :p

Det skjønner jeg :) Men du kan jo evt. bare kjøpe ei billig trille i tillegg da? Til soving? Når mi jente ble rundt 2 år brukte vi nærmest kun trilla uansett :)
 
Det skjønner jeg :) Men du kan jo evt. bare kjøpe ei billig trille i tillegg da? Til soving? Når mi jente ble rundt 2 år brukte vi nærmest kun trilla uansett :)
Det er en mulighet det altså. Er så vanskelig å vite hva slags vognbehov man kommer til å få! Finner liksom ingen som oppfyller alt jeg ønsker meg. Har satt vognleting litt på vent, men det tar seg vel opp igjen etter oul tenker jeg:)
 
Det er en mulighet det altså. Er så vanskelig å vite hva slags vognbehov man kommer til å få! Finner liksom ingen som oppfyller alt jeg ønsker meg. Har satt vognleting litt på vent, men det tar seg vel opp igjen etter oul tenker jeg:)

Skjønner det :) Vi gikk litt etter utseende sist da jeg ikke hadde peiling på behov. Er utrolig glad i Happy, den har mange av kriteriene, men den fungerer ikke på snø da vi valgte mellomsmå svingbare foran (vil uansett ha sving nå også). Så må ha en robust bagvogn til baby i februar og Stokke passer beskrivelsen.
 
Her blir det mountain buggy urban jungle etter storebror på 17.mnd.
Kun ny bag som trengs :)
 
Venter første så er jo helt grønn på alt som har med barneutstyr, men har noen brukt denne; http://www.jollyroom.no/produkter/brio-smile-startpakke-charcoal-silver-black ? Synes den så veldig grei ut, men som sagt, hva vet jeg! :p Synes også prisen var veldig grei!:D
Søstra mi har den. Hun har vært fornøyd, mannen ikke så fornøyd. De nevnte disse negative sidene:
- Ganske tung og klumpete (mener mannen, søster mener ikke det er noe problem)
- Vanskelig/tungvint å slå sammen
- Tar mye plass i bil
- De små hjulene foran gjør den vanskelig å trille i snø og på grus.

Fordeler:
- Sportsdel kan snus
- Mulig for barnet å sitte rett i ryggen (ryggen kan rettes mer enn mange andre vogner, dette var et stort pluss for dem)
- Enkel å manøvrere (mannen mener ikke det)

Hehe, så man må vel bare veie fordeler mot ulemper, det kommer jo helt klart ann på bruken til vogna. Vi vurderte Smile, men etter å ha snakket med svoger slo vi den fra oss. Men søster har vært ganske fornøyd, og hun har jo brukt den mest ;)
 
Søstra mi har den. Hun har vært fornøyd, mannen ikke så fornøyd. De nevnte disse negative sidene:
- Ganske tung og klumpete (mener mannen, søster mener ikke det er noe problem)
- Vanskelig/tungvint å slå sammen
- Tar mye plass i bil
- De små hjulene foran gjør den vanskelig å trille i snø og på grus.

Fordeler:
- Sportsdel kan snus
- Mulig for barnet å sitte rett i ryggen (ryggen kan rettes mer enn mange andre vogner, dette var et stort pluss for dem)
- Enkel å manøvrere (mannen mener ikke det)

Hehe, så man må vel bare veie fordeler mot ulemper, det kommer jo helt klart ann på bruken til vogna. Vi vurderte Smile, men etter å ha snakket med svoger slo vi den fra oss. Men søster har vært ganske fornøyd, og hun har jo brukt den mest ;)

Tror jeg har ei venninne som har kjøpt den så skal ta turen dit å "prøve" litt ;)
Men vil jo helst ha en vogn som tar minst mulig plass i bilen, er ikke SÅ stort bagasjerom på bilen vår.

Hva valgte dere da?:)
 
Tror jeg har ei venninne som har kjøpt den så skal ta turen dit å "prøve" litt ;)
Men vil jo helst ha en vogn som tar minst mulig plass i bilen, er ikke SÅ stort bagasjerom på bilen vår.

Hva valgte dere da?:)
Vi har ikke valgt enda, er så vanskelig :p Skal se på Mountain Buggy Swift (den nye utgaven) ila uka, men er redd den blir litt for liten igjen.
 
Back
Topp