Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk et gult ark i uke 16 som sier hvilken blodtype jeg har. Kan det være dette du tenker på?Legen nevnte en gul lapp man fikk ved siden av helsekortet? Når og hvor får man det?
Så rart! Du skal ha helsekortet fra første kontroll, også skal det føres på opplysninger gjort gjennom videre kontroller etter det. Jeg fikk i uke 7 av legen, og jordmor har bedt om det hver gang jeg har vært der. Jordmor på oul ba også om det for å korrigere terminen.
Jeg fikk et gult ark i uke 16 som sier hvilken blodtype jeg har. Kan det være dette du tenker på?
Er som hun sier, skal få det på første kontroll og du skal ha det med deg overalt hvor du går. Står viktig info der dersom du kommer ut for en ulykke. Og så blir den fyllt ut for hver kontroll du er påSå rart! Du skal ha helsekortet fra første kontroll, også skal det føres på opplysninger gjort gjennom videre kontroller etter det. Jeg fikk i uke 7 av legen, og jordmor har bedt om det hver gang jeg har vært der. Jordmor på oul ba også om det for å korrigere terminen.
Så rart at det ikke ble etterspurt på oul. Det skal jo føres opp det de ser, mål, termindato osv. Skrev de det ikke opp noen steder?Hmm, har ikke fått noe enda, har vært 4 ganger hos lege, en tidlig ultralyd hos gyn og OUL hos jordmor, skal tilbake til jordmor neste uke, får høre med henne da![]()