Skravletråd lag YummyMummys

Hva et det du spiser da? Typisk dagsmeny?

Spiser helt normal mat, men spiser sikkert litt store porsjoner... Prøvde meg på å halvere frokosten, så får jeg se hvordan det går og fortsette med det :) Bare så frustrerende når jeg føler jeg spiser variert og sunt, men så vises det ikke...
 
Spiser helt normal mat, men spiser sikkert litt store porsjoner... Prøvde meg på å halvere frokosten, så får jeg se hvordan det går og fortsette med det :) Bare så frustrerende når jeg føler jeg spiser variert og sunt, men så vises det ikke...
Hva er normal mat da? :)
 
Yoghurt naturell og grovt brød...

Spiser en banan gjerne om dagen og kanskje noe bær :)
Ville kuttet ut banan. Ta eple feks isteden? Bytt ut yoghurt med kesam. Feks kesan vanilje mager. Også finnes det et brød som heter proteinbrød( Rimi har det iallfall), det er myyyyyyye mindre karbohydrater i det.
 
Ville kuttet ut banan. Ta eple feks isteden? Bytt ut yoghurt med kesam. Feks kesan vanilje mager. Også finnes det et brød som heter proteinbrød( Rimi har det iallfall), det er myyyyyyye mindre karbohydrater i det.

:) :) Skal prøve :)
 
Søren og, nå blei jeg for sen. Ble oppringt fra bhg i dag og måtte hente lille med feber. Sovnet så godt sammen og våknet først nå. Jeg er lei for det:dead:
 
Neste gang håper jeg noen av dere andre kan levere. Litt vanskelig å gjort det til tidsfristen når jeg er alene med pluggen. Tiden går så sinnsykt fort :eek:
 
Back
Topp