Skravletråd lag YummyMummys

Hvordan er følelsen ift i morgen da jenter? Jeg håper jeg har gått ned litt til. Men sier meg fornøyd om jeg ser samme tallet imorgen. Bare glad for å gå ned :p
 
Hvordan er følelsen ift i morgen da jenter? Jeg håper jeg har gått ned litt til. Men sier meg fornøyd om jeg ser samme tallet imorgen. Bare glad for å gå ned :p

Jeg røyk på Max idag! Feirer bryllupsdag, så kjente ikke for å holde igjen :p Veide meg i dag tidlig og var ikke helt krise, så håper ihvertfall på nedgang :)
 
Jeg røyk på Max idag! Feirer bryllupsdag, så kjente ikke for å holde igjen :p Veide meg i dag tidlig og var ikke helt krise, så håper ihvertfall på nedgang :)
Gratulerer med bryllupsdag :D jeg skal fint greie meg til i morgen. Blir litt kvalm av p tenke på godteri nå faktisk. Lavkarbo ass <3
 
Gratulerer med bryllupsdag :D jeg skal fint greie meg til i morgen. Blir litt kvalm av p tenke på godteri nå faktisk. Lavkarbo ass <3

Takk takk :) Røyk på milkshaken! Det er kanskje den beste milkshaken i verden :O :p

Så bra!! Det er jo egentlig helt supert!
 
Takk takk :) Røyk på milkshaken! Det er kanskje den beste milkshaken i verden :O :p

Så bra!! Det er jo egentlig helt supert!
En milkshake er jo ikke ille føler jeg :D

Ja. Kjempe digg! Deilig å slippe søtsuget. Får de hvordan helgen går. Vaner er vanskelig å vende. Er blitt så vant til at "kos" er mat og godteri. Håpløst :(
 
En milkshake er jo ikke ille føler jeg :D

Ja. Kjempe digg! Deilig å slippe søtsuget. Får de hvordan helgen går. Vaner er vanskelig å vende. Er blitt så vant til at "kos" er mat og godteri. Håpløst :(

Kunne nok vært verre, men den inneholder jo alt som er usunt :p

Lett å havne i det sporet :(
 
Hvordan er følelsen ift i morgen da jenter? Jeg håper jeg har gått ned litt til. Men sier meg fornøyd om jeg ser samme tallet imorgen. Bare glad for å gå ned :p
Håper hvertfall det er på minus siden, føles slik og :)
 
Btw, ingen som leverte inn tallene til meg forrige uke :p
 
Hvordan er følelsen ift i morgen da jenter? Jeg håper jeg har gått ned litt til. Men sier meg fornøyd om jeg ser samme tallet imorgen. Bare glad for å gå ned :p

Jeg gruer meg litt. Har ikke noe følelse egentlig, så derfor gruer jeg meg for jeg aner ikke hva jeg kan forvente.

Har i tillegg hatt feberfølelse i et par dager og forkjølet.

Spist sjokolade og drukket brus og :eek:

men har fulgt med på kaloriene da, og jeg har trent i går og idag.
 
Så sint!!! Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke går ned i vekt!! :'(
 
Back
Topp