HahaJeg spiste bare et par ganger og glemte jo hele boksen. Skulle vel bare rydde opp da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaJeg spiste bare et par ganger og glemte jo hele boksen. Skulle vel bare rydde opp da![]()
Det gjør detFunker på grovbrød også![]()
Hvordan gikk det?På vei hjem fra kamp
Tror jeg må koke meg et egg jegHahamulig det!
Hvor kunne du tenkt deg å reist?Jeg har lyst til å reise vekkmannen har litt fri i høst og jeg sikler på turer
![]()
Har planer om å få ryddet litt i kjelleren og på gjesterommet i helga, skal på middagsbesøk på søndagHar visst det
Skal du i helga da?
har ikke vært der førHar du vært der tidligere eller?![]()
Alle veierHvor kunne du tenkt deg å reist?
Det var jo ikke så ille!!Fra 400 pr person en vei
Ser den... men får du ikke til å gi beskjed om det innen den tid,om nånn andre kan avlaste deg e.l?Litt med det at vi liksom skal prøve å gjøre det hyggelig for våre barn samtidig som vi mest sansynelig må fly frem og tilbake, og må jeg stå oppreist hele dagen kommer ryggen til å ta knekken på meg
Ja, det blir jenteGleder meg veldig nå. Har hatt framme igjen posen med klær i dag, for å telle over enda en gang hva vi har
![]()
Nomnom
Kommer nok til den..Ser den... men får du ikke til å gi beskjed om det innen den tid,om nånn andre kan avlaste deg e.l?
Okeyhar ikke vært der før
Ordner seg for snille pikerKommer nok til den..
Deilig å få ryddet littHar planer om å få ryddet litt i kjelleren og på gjesterommet i helga, skal på middagsbesøk på søndag![]()
Har den øversyeOg dyrt.
På ebay kjøpte jeg to sminketasker
![]()
![]()
De vant igjrnHvordan gikk kampen?
Her ble det tap i dag..