Skravletråd september

Da skal jeg ta en siste luftetur med hunden før vi finner hver vår seng ;)
Ønsker dere alle en god natt,å håper alle får noen timer på øye :) krysser fingrer for de som er dårlige er i bedre form i morgen ;)
Natta fra pusen og hunden :)
Vakre dyr!❤️
Håper du også har hatt en fin natt!

Her også, enn så lenge. Er på jobb...
Herregud det skal bli godt å komme hjem å sove :D

Det kan jeg tenke meg! Jeg får bare ikke sove, både jeg og lille i magen har insomnia. Uansett hvor koselig det er med spark så kan det bli for mye av det gode :p

huff da. legevakten skal jo være der for å hjelpe :o
Ja. Da broren min ble innlagt med lungebetennelse som 5 åring ville legevakten at moren min en fredag ettermiddag skulle vente til mandag og fastlegekontoret åpnet med å gå til lege. Han ble lagt inn delvis bevisstløs lørdagen..

God morgen :-). Planer idag dag? Her må vi nok prøve å få til legetime for å få sjekket øret til mini (igjen).

Det kan jeg tenke meg! Jeg får bare ikke sove, både jeg og lille i magen har insomnia. Uansett hvor koselig det er med spark så kan det bli for mye av det gode :p

Hehe, ja jeg husker alt om det der. Håper jeg får oppleve det flere ganger :D

Vakre dyr!❤️
Håper du også har hatt en fin natt!
Har hatt en super natt ;) gubben er jo bortreist så har heeeele sengen for meg selv,og det beste er.. ingen snorking! :D

Ja. Da broren min ble innlagt med lungebetennelse som 5 åring ville legevakten at moren min en fredag ettermiddag skulle vente til mandag og fastlegekontoret åpnet med å gå til lege. Han ble lagt inn delvis bevisstløs lørdagen..
Wæææh...for noen idioter av noen legevakter da!! Da hadde jeg blitt illsint!!

God morgen :-). Planer idag dag? Her må vi nok prøve å få til legetime for å få sjekket øret til mini (igjen).
God morgen ;) idag skal jeg prøve å få bakt litt forskjellige å fryse ned...synes det er greit å ha noe liggende i fryseren som kan tines fort opp når det kommer uvnetet besøk ;)
Har ikke mini blitt noe bedre? :(

Wæææh...for noen idioter av noen legevakter da!! Da hadde jeg blitt illsint!!
Du kan si moren min var rimelig forbannet ja. Hun var i tillegg alene hjemme med meg og broren min siden faren min var vekkreist med jobben. Hun satt våken hele den natten og passet på han

God morgen ;) idag skal jeg prøve å få bakt litt forskjellige å fryse ned...synes det er greit å ha noe liggende i fryseren som kan tines fort opp når det kommer uvnetet besøk ;)
Har ikke mini blitt noe bedre? :(
Kjekt å bake:-). Hva tenker du å bake for noe?
Nja han har nå ihvertfall hatt en grei natt og sov hele natten (med unntak av noen amminger i søvne). Ikke fått målt noe feber men tett i nesen og hoster. Ligger og drar meg i puppen nå. Auuu

Du kan si moren min var rimelig forbannet ja. Hun var i tillegg alene hjemme med meg og broren min siden faren min var vekkreist med jobben. Hun satt våken hele den natten og passet på han
Argh!!kjenner det koker inni meg nå...hvorfor kalles kegevakt om de ikke gjør jobben sin? Legevakten kom hjem til oss da vi var små husker jeg om vi var skikkelig dårlige...

Kjekt å bake:-). Hva tenker du å bake for noe?
Nja han har nå ihvertfall hatt en grei natt og sov hele natten (med unntak av noen amminger i søvne). Ikke fått målt noe feber men tett i nesen og hoster. Ligger og drar meg i puppen nå. Auuu
Au,au..skal si jeg ikke ser fram til puppedraing :p
Høres jo bra ut,får håpe han ikke har feber :)
Tenkte æ bake noen horn,kanelsnurrer og boller ;)

Argh!!kjenner det koker inni meg nå...hvorfor kalles kegevakt om de ikke gjør jobben sin? Legevakten kom hjem til oss da vi var små husker jeg om vi var skikkelig dårlige...
Ja vet de gjør det her også av og til hvis pasienten ikke kommer seg inn dit selv. Legevakten her ihvertfall har fått mye pes opp gjennom årene. Vi ringte inn en natt her pga mini og fikk beskjed om å vente til morgenen og se hvordan det gikk. Heldigvis gikk det bra og han var bedre neste morgen

Au,au..skal si jeg ikke ser fram til puppedraing :p
Høres jo bra ut,får håpe han ikke har feber :)
Tenkte æ bake noen horn,kanelsnurrer og boller ;)
Nå ble jeg også fristet til å bake:-).
Nei er absolutt ikke behagelig. Ligger å drikker fra ene pupp og drar med hånden i den andre.. Og småbiter. Og med tenner er det ikke særlig godt

Ja vet de gjør det her også av og til hvis pasienten ikke kommer seg inn dit selv. Legevakten her ihvertfall har fått mye pes opp gjennom årene. Vi ringte inn en natt her pga mini og fikk beskjed om å vente til morgenen og se hvordan det gikk. Heldigvis gikk det bra og han var bedre neste morgen
Synes jeg er for dårlig ja!! Her ringer vi,og får komme inn(forbehold om kø)

Nå ble jeg også fristet til å bake:-).
Nei er absolutt ikke behagelig. Ligger å drikker fra ene pupp og drar med hånden i den andre.. Og småbiter. Og med tenner er det ikke særlig godt
Kom ikke så langt i forrige svangerskap da jeg ammet til hun var 4mnd...har planer om å amme lengre denne gangen om det lar seg gjøre :) men vil ikke si at jeg gleder meg til draing og biting :p puppene er jo litt småhellig ;)

Back
Topp